Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elloksen toimitusaika käsittämätön?

Vierailija
17.04.2010 |

Tilasin pari paitaa monen vuoden tauon jälkeen, kohta kaksi viikkoa sitten. Eikä ole paketti tullut. Ja tosiaan, niinhän siellä luvataan: toimitusaika 10-14 päivää! Ensimmäisen reilun viikon aikana ei tapahtunut mitään.

Miten toi aika on noin järkyttävän pitkä? Olen jo tottunut siihen, että paketti lähtee yleensä liikkeelle max parissa päivässä ja ulkomailtakin tulee suomeen reilussa viikossa.

Mitä järkeä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko puhelinnumerosi oikein! Matkahuollostahan ei tule mitään kirjallisia saapumisilmoituksia, vaan ilmoitus tulee tekstiviestinä. Elloshan nimittäin nykyään toimittaa Matkahuollon kautta tuotteet.

Sivuilla jos lukee toimitettu, niin ei se heidän aspan mukaan tarkoita, että olisi asiakkaalle asti tullut.

Tilauksessani on postin JJ koodi, jolla ei löydy vielä mitään tietoa. Otin kotiinkuljetuksena, ja kyllä, puhelinnumero on oikein.

Hieman voisi sanoa, että surkeaksi mennyt Ellos. Tiliäni kyllä veloitettiin, ja laskut tulevat ajallaan. Vaan en aio maksaa laskua ennenkuin tuote on toimitettu minulle. Sillä siisti.

Vierailija
2/16 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan Ellokselta paljon, varmaan noin 6 krt vuodessa. Aiemmin joku mainitsi tilanneensa niitä Ticketin takkeja täällä olleen ilmoituksen aikana.

Minäkin tilasin silloin samana päivänä; ensin pikkumiehelle kevättakin ja housut (en kyllä Ticketin), tulivat alle viikossa. Kun oli niin kivat, tilasin sitten isommillekin, nekin ovat tulleet jo.

Ja vielä; yhdessä isomman ulkotakissa vetskari reistaili ja tänään soitin sinne. Sanoi laittavansa uuden tulemaan HETI ja luottaa siihen, että mä palautan tuon viallisen. Ei postikuluja, ei mitään ongelmaa.

'

JOten minä voin vain kehua, monen vuoden kokemuksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tosiaan olen vuosia ollut asiakas. Siksi se tilikin on meillä.

Mutta nyt alkaa luottamus karisemaan tähän firmaan. Edellisen paketin toimitusaika oli 3,5 viikkoa, osa tuotteista olikin loppu (vaikka tilatessa ei ollut sivuston mukaan), laatu (saumat ym.) lastenvaatteissa olivat ihan mitä sattuu.

Ihan sama se minulle on. Tyhjästä en maksa. Tilillä on siis vain tämän viimeisen tilauksen saldo. Turha odottaa maksua kun ei tuotettakaan saa.

Vierailija
4/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä. vähän riippuen viikonpäivästä ym miten tilaa. Joskus tulee nopeamminkin.

Jos ei ala kuulua, kannattaa soittaa.

Jos on kiire, olen ottanut sen express-palvelun, ei maksa paljoa lisää, ja tuotteet tulee nopsaan.

Vierailija
5/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteita jo 4 vkoa sitten.. ei kuulu.

Sivulla lukee vain omissa tiedoissa, että toimitettu..

Ei niillä kiire ole, hämmästelen vain .

Vierailija
6/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista onko puhelinnumerosi oikein! Matkahuollostahan ei tule mitään kirjallisia saapumisilmoituksia, vaan ilmoitus tulee tekstiviestinä. Elloshan nimittäin nykyään toimittaa Matkahuollon kautta tuotteet.

Vierailija
7/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vastaanotettu, sit laitoin sinne kyselyn et missä helvetissä se paketti viipyy. heti tuli et toimitettu.. eipä oo vielä näkynyt ja palautan paketin koska en enää sitä tarvitse.

Vierailija
8/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä lopulta tulee. Itse en kyllä sieltä enää tilaa. Koska sitten kun soittaa asiakaspalveluun paketin viipymisestä vastaa siellä aina joku huonosti suomea puhuva ja kertoo ettei tiedä mistään mitään.

Vierailija
9/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikatoimituksena lähimpään Siwaan. Aina on tullu alle viikossa. Yleensä menee 2-3 päivää.

Vierailija
10/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tilata vaatteeita jos tietäisin saavani ne reilussa viikossa. Jos menee pidemmän aikaa, tulee varmaan tilaisuus käydä kaupoissakin kiertelemässä.

Argh.

-ap

Vierailija
11/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyvät ja vanuvat.. ennen tuli nopsaan. Nyt olen tilaillut aika paljonkin ja ei ole hyvää sanottavaa. Pienet nettikaupat toimittaa hetkessä. Ja Anttila on kans suht nopee.

Vierailija
12/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin Ellokselta silloin kun täällä oli sitä ketjua niistä Ticketin takeista, niin en ole vieläkään saanut. Olisko 2-3 viikkoa.?

Vierailija
13/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuin 1 vai 1,50, joten itse maksan sen mielelläni, niin saan paketin heti.

Vierailija
14/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselta et toimitus viivästyy. Oon nyt reilun kuukauden odottanut pakettia. Pitkät on toimitusajat.

Vierailija
15/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juur tilasin Ellokselta. 11 vrk kesti tulla.

Saapumisilmoitus tuli postissa ja kun en heti muistanut noutaa niin viikon sisällä tuli 2. saapumisilmoitus.

Vierailija
16/16 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tilaa sieltä enää koskaan, koska toimituspaikka ei ole posti. Meillä lähin Siwa on kaupungin toisella puolella 10km päässä, ja Matkahuoltoonkin on matkaa... en ymmärrä miksi eivät voi toimittaa pakettia postiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän