Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä varten 40v ja yli pitäisi näyttää naiselliselta

Vierailija
12.04.2010 |

ja jopa vielä seksikkäältä kun miehet kuitenkin katselavat nuoria naisia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 60-80-vuotiaiden miesten silmiä.

Oikeasti yököttää tämä jatkuva naisten ITSENSÄKIN hokema siitä kuinka "naisen tulee miellyttää miesten silmää" "miehet tykkää siitä ja tästä ja tuosta, miehet ei tykkää tuollaisista ja tällaisista"

hei MITÄ HITON VÄLIÄ miellyttää joidenkin tuntemattomien miesten silmäilyjä!!!

Vierailija
2/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sä saat näyttää just siltä kuin sua huvittaa. Ja mäkin saan. Katselee miehet sitten ketä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on naiseksi syntynyt, niin kai sitä silloin saa näyttäkin naiselliselta koko elämänsä.

Vierailija
4/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mustakin paljon parempi, jos esim. Catherine Deneuve ja Helena Lindgren pukeutuis suosiolla tuulipukuun.

Vierailija
5/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset pukeudu iästä riipumatta naisellisesti, mikäli naisellisesti pukeutuminen sattuu heitä itseään kiinnostamaan.

Vierailija
6/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nelikymppisillä naisilla on jo sen verran itsevarmuutta ettei tarvi itseään miesten katseiden perusteella määrittää.

Vierailija
7/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nelikymppisillä naisilla on jo sen verran itsevarmuutta ettei tarvi itseään miesten katseiden perusteella määrittää.

Minulla ainakin on.

Vierailija
8/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetuntoa, että haluan pukeutua naisellisesti, hoitaa itseäni, käydä kallilla kampaajalla, jumpata pysyäkseni kuosissa, meikata. Voin hyvin ja olen kauniimpi kuin 30-vuotiaana. Paineita en ota, vaan nautin tästä ajasta, kun olen vielä terve, suht nuori ja onnellinen. Ja miehetkin tykkää, ei se mua haittaa, mutta ei ole mikään pääasiakaan.

Vierailija
9/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä varten tälläydy. En mä kai mikään erityisen naisellinen ole, mutta kun en ole vielä kuollut niin tykkään pukeutua nätisti ja pitää itsestäni huolta.

Ja kyllä mun oman ikäiset miehet taitaa mua ihan viehättävänä pitää. Ei kaikki miehet ole parikymppisten perään.

Vierailija
10/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 40v ja pukeudun tasan niin kuin itseäni huvittaa (= kohtalaisen naisellisesti) enkä todellakaan mieti mitään miesten miellyttämisiä. Mulla on aviomies jota miellytän edelleen kovastikin, riippumatta miten pukeudun ja muilla miehillähän ei väliä olekaan.

Vierailija
11/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kai mikään erityisen naisellinen ole, mutta kun en ole vielä kuollut niin tykkään pukeutua nätisti ja pitää itsestäni huolta.

Vierailija
12/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä parikymppisiäkään ihan joka nurkalla tule vastaan. Kyllä minunkin treenattu perseeni voi muutaman katseen kohdata. Ylipäänsä olen tajunnut nelikymppisenä että laiha läski näyttää kamalalta ja minun treenattu kroppa näyttää taatusti paremmalta kuin monen plösön parikymppisen. Esimerkiksi sukujuhlissa katselin parikymppisen sukulaisen kroppaa. Periaatteessa laihahko, mutta perse täysin littana ja huono ryhti. Illalla ihailin tyytyväisenä omia ryhdikkäitä, pyöreitä pakaroitani.

Vierailija
13/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumimmillaan 40+!! Jos ei muuta niin oman itsensä vuoksi, minusta ainakin on ihana pukeutua kauniisti ja laittautua hyvän näköiseksi ihan vaan duuniinkin. Viikonlopun maitokauppareissulle voin mennä farkuissa ja tuulitakissa meikittä:)

Vierailija
14/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä parikymppisiäkään ihan joka nurkalla tule vastaan. Kyllä minunkin treenattu perseeni voi muutaman katseen kohdata. Ylipäänsä olen tajunnut nelikymppisenä että laiha läski näyttää kamalalta ja minun treenattu kroppa näyttää taatusti paremmalta kuin monen plösön parikymppisen. Esimerkiksi sukujuhlissa katselin parikymppisen sukulaisen kroppaa. Periaatteessa laihahko, mutta perse täysin littana ja huono ryhti. Illalla ihailin tyytyväisenä omia ryhdikkäitä, pyöreitä pakaroitani.

Vierailija
15/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia, ei iällä väliä. Usein ihmisestä ei edes päälle päin näy minkä ikäinen on.

Itse siis yli 40v ja katseita tulee kyllä kaikenikäisiltä miehiltä. Enkä edes pukeudu paljastavasti, mutta minkäs teet.

Vierailija
16/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa kytätä jotain miesten katseita...säälittävää. Mä luulin että tuo on nuorten (ja epävarmojen/huonoitsetuntoisten) naisten juttu...

naisia, ei iällä väliä. Usein ihmisestä ei edes päälle päin näy minkä ikäinen on. Itse siis yli 40v ja katseita tulee kyllä kaikenikäisiltä miehiltä. Enkä edes pukeudu paljastavasti, mutta minkäs teet.

Vierailija
17/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kiva jos sen henkinenkään kehitys ei jäisi sinne teinivuosien tasolle...

kiitos saavuttanut sen tason etten piittaa enää tippaakaan siitä mitä muut on mieltä henkisestä kehityksestäni. Ihan taatusti takamukseni saa tänä kesänä osakseen muutamankin himokkaan katseen, mahtaavatpa järkyttyä kun näkevät etupuolen, hen.

Vierailija
18/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kerta kaikkiaan huomaamatta...

kiinnostaa kytätä jotain miesten katseita...säälittävää. Mä luulin että tuo on nuorten (ja epävarmojen/huonoitsetuntoisten) naisten juttu...

naisia, ei iällä väliä. Usein ihmisestä ei edes päälle päin näy minkä ikäinen on. Itse siis yli 40v ja katseita tulee kyllä kaikenikäisiltä miehiltä. Enkä edes pukeudu paljastavasti, mutta minkäs teet.

Vierailija
19/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katseeni kääntää naisellinen, hyvännäköinen nainen, oli hän minkä ikäinen tahansa. Mutta se sitten pitää todella olla naisellinen nainen. Mikään farkkupaitalenkkari yhdistelmä hyvin harvoin sitä on. Ja niitä näkee yleensä nuorempien naisten päällä.

Vierailija
20/20 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieluummin pukeudun itselle mieluiseen (usein aika naiselliseen) tyyliin kuin johonkin tylsään tuulipukuun.

ja jopa vielä seksikkäältä kun miehet kuitenkin katselavat nuoria naisia?