Mitä varten 40v ja yli pitäisi näyttää naiselliselta
ja jopa vielä seksikkäältä kun miehet kuitenkin katselavat nuoria naisia?
Kommentit (20)
kyllä sä saat näyttää just siltä kuin sua huvittaa. Ja mäkin saan. Katselee miehet sitten ketä tahansa.
Kun on naiseksi syntynyt, niin kai sitä silloin saa näyttäkin naiselliselta koko elämänsä.
Ois mustakin paljon parempi, jos esim. Catherine Deneuve ja Helena Lindgren pukeutuis suosiolla tuulipukuun.
Eiköhän naiset pukeudu iästä riipumatta naisellisesti, mikäli naisellisesti pukeutuminen sattuu heitä itseään kiinnostamaan.
että nelikymppisillä naisilla on jo sen verran itsevarmuutta ettei tarvi itseään miesten katseiden perusteella määrittää.
että nelikymppisillä naisilla on jo sen verran itsevarmuutta ettei tarvi itseään miesten katseiden perusteella määrittää.
Minulla ainakin on.
itsetuntoa, että haluan pukeutua naisellisesti, hoitaa itseäni, käydä kallilla kampaajalla, jumpata pysyäkseni kuosissa, meikata. Voin hyvin ja olen kauniimpi kuin 30-vuotiaana. Paineita en ota, vaan nautin tästä ajasta, kun olen vielä terve, suht nuori ja onnellinen. Ja miehetkin tykkää, ei se mua haittaa, mutta ei ole mikään pääasiakaan.
miehiä varten tälläydy. En mä kai mikään erityisen naisellinen ole, mutta kun en ole vielä kuollut niin tykkään pukeutua nätisti ja pitää itsestäni huolta.
Ja kyllä mun oman ikäiset miehet taitaa mua ihan viehättävänä pitää. Ei kaikki miehet ole parikymppisten perään.
minä olen 40v ja pukeudun tasan niin kuin itseäni huvittaa (= kohtalaisen naisellisesti) enkä todellakaan mieti mitään miesten miellyttämisiä. Mulla on aviomies jota miellytän edelleen kovastikin, riippumatta miten pukeudun ja muilla miehillähän ei väliä olekaan.
En mä kai mikään erityisen naisellinen ole, mutta kun en ole vielä kuollut niin tykkään pukeutua nätisti ja pitää itsestäni huolta.
Ei kai niitä parikymppisiäkään ihan joka nurkalla tule vastaan. Kyllä minunkin treenattu perseeni voi muutaman katseen kohdata. Ylipäänsä olen tajunnut nelikymppisenä että laiha läski näyttää kamalalta ja minun treenattu kroppa näyttää taatusti paremmalta kuin monen plösön parikymppisen. Esimerkiksi sukujuhlissa katselin parikymppisen sukulaisen kroppaa. Periaatteessa laihahko, mutta perse täysin littana ja huono ryhti. Illalla ihailin tyytyväisenä omia ryhdikkäitä, pyöreitä pakaroitani.
kuumimmillaan 40+!! Jos ei muuta niin oman itsensä vuoksi, minusta ainakin on ihana pukeutua kauniisti ja laittautua hyvän näköiseksi ihan vaan duuniinkin. Viikonlopun maitokauppareissulle voin mennä farkuissa ja tuulitakissa meikittä:)
Ei kai niitä parikymppisiäkään ihan joka nurkalla tule vastaan. Kyllä minunkin treenattu perseeni voi muutaman katseen kohdata. Ylipäänsä olen tajunnut nelikymppisenä että laiha läski näyttää kamalalta ja minun treenattu kroppa näyttää taatusti paremmalta kuin monen plösön parikymppisen. Esimerkiksi sukujuhlissa katselin parikymppisen sukulaisen kroppaa. Periaatteessa laihahko, mutta perse täysin littana ja huono ryhti. Illalla ihailin tyytyväisenä omia ryhdikkäitä, pyöreitä pakaroitani.
naisia, ei iällä väliä. Usein ihmisestä ei edes päälle päin näy minkä ikäinen on.
Itse siis yli 40v ja katseita tulee kyllä kaikenikäisiltä miehiltä. Enkä edes pukeudu paljastavasti, mutta minkäs teet.
kiinnostaa kytätä jotain miesten katseita...säälittävää. Mä luulin että tuo on nuorten (ja epävarmojen/huonoitsetuntoisten) naisten juttu...
naisia, ei iällä väliä. Usein ihmisestä ei edes päälle päin näy minkä ikäinen on. Itse siis yli 40v ja katseita tulee kyllä kaikenikäisiltä miehiltä. Enkä edes pukeudu paljastavasti, mutta minkäs teet.
ois kiva jos sen henkinenkään kehitys ei jäisi sinne teinivuosien tasolle...
kiitos saavuttanut sen tason etten piittaa enää tippaakaan siitä mitä muut on mieltä henkisestä kehityksestäni. Ihan taatusti takamukseni saa tänä kesänä osakseen muutamankin himokkaan katseen, mahtaavatpa järkyttyä kun näkevät etupuolen, hen.
olla kerta kaikkiaan huomaamatta...
kiinnostaa kytätä jotain miesten katseita...säälittävää. Mä luulin että tuo on nuorten (ja epävarmojen/huonoitsetuntoisten) naisten juttu...
naisia, ei iällä väliä. Usein ihmisestä ei edes päälle päin näy minkä ikäinen on. Itse siis yli 40v ja katseita tulee kyllä kaikenikäisiltä miehiltä. Enkä edes pukeudu paljastavasti, mutta minkäs teet.
kun katseeni kääntää naisellinen, hyvännäköinen nainen, oli hän minkä ikäinen tahansa. Mutta se sitten pitää todella olla naisellinen nainen. Mikään farkkupaitalenkkari yhdistelmä hyvin harvoin sitä on. Ja niitä näkee yleensä nuorempien naisten päällä.
Kyllä mä mieluummin pukeudun itselle mieluiseen (usein aika naiselliseen) tyyliin kuin johonkin tylsään tuulipukuun.
ja jopa vielä seksikkäältä kun miehet kuitenkin katselavat nuoria naisia?
n. 60-80-vuotiaiden miesten silmiä.
Oikeasti yököttää tämä jatkuva naisten ITSENSÄKIN hokema siitä kuinka "naisen tulee miellyttää miesten silmää" "miehet tykkää siitä ja tästä ja tuosta, miehet ei tykkää tuollaisista ja tällaisista"
hei MITÄ HITON VÄLIÄ miellyttää joidenkin tuntemattomien miesten silmäilyjä!!!