Onko miehillänne kotiintuloaika?
Milloin se on ja toimiiko? Mua vähän huolettaa, kun tuo tuolla jossain vaan pyörii, ja aina ei noudata aikoja. Olen sanonut että klo 23 mennessä on oltava kotona, mutta aina se ei tule!!!
Kommentit (8)
Kun se on konnari ja ne työajat on mitä on. No, meillä on niin että 30 min työvuoron päättymisen jälkeen pitää olla kotona. Vaan on siinä kuulkaa homma vahtia!! Joskus on myöhässä ja yrittää selittää että juna oli myöhässä, eikä hän mahtanut sille mitään. Joo joo, kuka uskoo!! Muutenkin on rankkaa tuo vahtiminen kun joutuu yöllä vaikka neljän aikaan kyttäämään äijän kotiin tuloa.
Oon vähän väsynyt.
Mutta sovitaan aina erikseen milloin kotiutuu ettei tasrvitse murehtia perään jos mies lähtee jonnekkin. (ei käy usein ja noin 50% reissuistansa päätyy joko riitelemään tai ilmoittaa tappavansa itsensä, eli kyllä sen perään täytyy katsella. Sitten kun en enää jaksa katsella, heitän täysin pihalle, ei vaan raaskis hylätä asten rakastamaa isää).
Sovittaisiin varmaan myös jos minäkin pääsisin joskus lähtemään...
aikuisella miehellä kotiintuloaika, heh. Empä ennen tätä palstaa ole sellaista ajatellutkaan..
silloin harvoin kun jompi kumpi jonnekin lähtee. Sen kotiintuloajan tosin ilmoittaa aina ja poikkeuksetta se, joka on lähdössä, eli "no, mä tästä lähden, tuun sitte klo xx.xx viimeistään." Lisäksi, kun ollaan niin pihejä, ettei taksista viitti maksaa, se kotiintuloaika riippuu siitäkin, koska kulkee viimeinen bussivuoro.
Minä tulen aina kotiin silloin, kun olen sanonutkin tulevani. Kerran ilmoitin, että tulen tunnin myöhemmin, koska satuin myöhästymään bussista. Onneksi ei ollut se vuorokauden viimeinen vuoro.
No okei, käytännössä mies tulee kotiin sitten sillä aamun ensimmäisellä bussilla noin neljä tuntia myöhemmin, kuin mitä oli sanonut tulevansa. Erittäin suurella todennäköisyydellä se on joutunut tappeluun, jäänyt skootterin alle, loukkaantunut, eksynyt tai jotakin muuta matkan varrella. Mistään myöhästymisestä, jatkoista tms. se ei kuitenkaan ilmoita yhtään mitään. Luultavasti se on edelleen helvetin kännissä, ja ensimmäiseksi alkaa rähistä siitä, että olen kuulemma yrittänyt hänet savustaa ulos kämpästä, kun olen vaihdattanut lukotkin, vai miksei hänen avaimensa sitten käynyt lukkoon (jotenkin kummasti se kuitenkin sitten sisään pääsi...). Saan haukut myös milloin mistäkin aiheesta, jos en muusta niin sitten vaikka jostakin 10 vuoden takaisesta asiasta, kuten vaikka siitä kun silloin 10 vuotta sitten tiputin vahingossa miehen lempilautasen lattialle ja se meni rikki, ja sen takia mä olen paskapää-muija joka ei mieti yhtään muiden tunteita ja rikoin sen lautasen varmasti ihan tahallani. Sitten se herättää lapset metelillään, ja minulla palaa pinna, ja minä heitän sen takaisin pihalle niska-pers-otteella. Mies haahuilee lähimpään puistoon ja nukkuu pari tuntia penkillä, ja sitten se raahautuu takaisin kotiin krapulaisena ja sääliä kerjäten. Minä näen punaista ja puhkun pyhää vihaa, koska mielestäni mieheni on kännissä ja etenkin krapulassa maailman suurin törppö, kusipää ja idiootti, ja yksinkertaisesti vihaan sitä, miten huonosti hän käyttäytyy. Joka ainoan miehen ryyppyreissun jälkeen mietin avioeron ottamista, mutta onneksi noita on sen verran harvoin ollut, etten ole vielä ehtinyt pistämään toimeksi.
töistä tullaan kumpikin aina suoraan kotiin hetkeksi latautumaan. sen jälkeen voi käydä jossain ja jos tuntuu, että meno kestää kauan, siitä ilmoitetaan, eli että käväisen kaverilla parin tunnin ajan auttelemassa rempassa tai vastaavaa.
baari- tai saunaillat ovat sellaisia, että on oletuksena, että niistä tullaan kotiin, kun baarit on sulkeutuneet. yleensä kumpikin kotiutuu aikaisemmin, koska olemme pikemminkin aamuvirkkuja, kuin illan-.
Milloin se on ja toimiiko? Mua vähän huolettaa, kun tuo tuolla jossain vaan pyörii, ja aina ei noudata aikoja. Olen sanonut että klo 23 mennessä on oltava kotona, mutta aina se ei tule!!!
Kiva kun miehelläs on toinenkin äiti :D
Voi maailma, mä sanon että tulen aamupalaan mennessä, ehkä..
joiden miehillä kotiintuloaika samoja, jotka pitää huolta miestensä siististä pukeutumisesta (siitä toisesta ketjusta)?
Kuulostaa äiti-poika-suhteelta ja pahasti :D Vaikka vitsihän tää alotus tietty oli...
Anna mun kaikki kestää...
Ei kai kukaan ihan tosissaan lyö isännälle kotiintuloaikaa? Mä ainakin raivostuisin jos mies antaisi sellaisen mulle, kun lähen vaikka viihteelle ystävien kanssa. Kannattaisi ap:n miettiä, miltä tuollainen omalla kohdalla tuntuisi...