Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuteleminen.

Vierailija
10.04.2010 |

Ah ja voi kun olen aina pitänyt suutelemisesta. Aviomieheni on pussaillut aina vähän. Ei kyllä muutenkaan osoita lämpöisiä tunteutaan, mutta jostakin syystä olemme naimisiin astikin päässeet. En ole tuota suutelemattomuutta tähän asti niin suurena asiana pitänyt, mutta tämä kevät... :/

Huomaan ajattelevani koko ajan suutelemista. Ostin roskaromaaninkin siksi, kun tiesin sen sisältävän upeaa suutelemisen kuvausta. Ja nyt olen useana yönä nähnyt unta ensirakkaudestani, jonka kanssa suuteleminen oli sitä luokkaa, että orgasmi oli aina lähellä.

Voi kettu. Miten sitä voikaan alkaa yhtäakkiä kaipaamaan jotain tuollaista, mitä ei vuosiin edes ole ollut ja luuli pystyvänsä elämään ilmankin.

Muita, joille suuteleminen on kuin onkin mahtavaa? Äääähh... Tahtoo huulet vasten huulia. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän suutelemisesta, olen aina pitänyt. Entinen mies ei osannut suudella (ainakaan minua),mutta nykyinen... oi ja voi :) Me suudellaankin tosi paljon.

Entisen miehen kanssa en halunnut suudella ja luulin minäkin että ilman on elettävä...

Vierailija
2/2 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olen. Mun mies ei tosiaan osaa suudella, eikä edes yritä opetella. Tietenkin, jos sen kokee ällöttävänä, niin mitenpäs sitä sitten mitään aistillisuutta kyseiseen toimitukseen osaisi liittääkään.

:)

ap, joka tahtois niin :*

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi