Hermostunko turhasta?
Viikko laskettuun aikaan, kolme lasta ennestään. Mies ei ole mikään kova ottamaan alkoholia, mutta tykkää varsinkin viikonloppuisin ottaa 1-3 olutta / ilta. Nyt olen odottanut että hän pysyttelisi täysin selvin päin, koska la näin lähellä enkä halua kantaa murhetta siitä että onko kuskini ajokunnossa jos lähtö synnärille tulee..
Kävi ilmi että mies oli ottanut kolme 0.5litran olutta nyt illan aikana - suutuin ja ilta päättyi tietysti riitaan :/. Mies ei voi ymmärtää nipotustani, on omasta mielestään ajokunnossa, kun ekan joi puoli viiden maissa - toisen puoli kahdeksalta ja kympin maissa kolmannen. Itse olen asiasta eri mieltä. Eikö voisi pidättäytyä juomasta tyystin kun tietää että muutenkin hermoilen ja varsinkin alkoholinkäytöstä ärsyynnyn? Onko se liikaa vaadittu pysytellä juomatta täysin muutama viikko?
Kommentit (2)
Jos lähtö tulee, niin taksikin on keksitty!
Vaikka samassa tilanteessa olevana ymmärrän (la 10.4.) Meillä oli vastaavanlaista kuukausi sitten, kun mies lähti kaljoittelemaan. Kilahdin niin paljon että heitin sen pihalle ja eipä ole sen jälkeen juuri näkynyt...
Ei ole sama asia, mutta kuitenkin, yritetään ymmärtää näitä isejä, ehkä niitäkin jännittää. Tosin muutaman kaljan jälkeen kyllä alkometri jo värähtää eli taksi alle sitten vaan.