Nimistä, sanoista ym. pikkujutuista ärsyyntyjät: Miten jaksatte elää itsenne kanssa?
Mikä teitä oikein vaivaa, kun moiset asiat saavat teidät tolaltanne?
Eikö olisi paaaljon helpompaa antaa olla ja keskittyä nauttimaan vaikkapa kauniista keväästä?
Kommentit (10)
mietin samaa kun huomasin tuon "ärsyttävimmät huutonet-sanat" -aloituksen. Miten ihmisiä voi ärsyttää SANAT? Ja vielä suht tavalliset?
kielellisesti keskimääräistä heikkolahjaisempia. Luulisi, että kielestä kiinnostuneet ja sillä saralla lahjakkaat ymmärtävät erilaisten sanojen ja sanontojen monet vivahteet ilman turhaa hermostumista.
ap
mutta sit taas repsahdan. Mulle on oikeesti ihan sama sanooko puistossa toinen äiti lapsiaan pikku-ukoiksi tai neideiksi, onko niillä "HOME"-kyltti ovessa ja uskooko ne mihinkään solutasoa suurempaan vai ei. Mutta jos mun kodinruletussysteemi on ylösalaisin, vaatii se valtavia kärsivällisyysponnisteluja etten hermostu.
Ärsyttää oma pikkusieluisuus. Mitäs siitä, jos perheessä ei tehdä MITÄÄN kotitöitä poissaollessani ja vapaallani sitten korjaan jälkiä. Mitäs sitten, jos pienimmät ovat viettäneet kirkkaalla kelillä sisäpäivän työpäiväni aikana ja heräilevät yöllä, kun eivät ole väsyneet liikunnallisesti ja saan rikinäisen yöunen. Mitäs siitä, että mies on syöttänyt purkkiruokaa ja pienin on riisitärkkelyksen vuoksi betonikakalla ja yhdessä itketään seuraava päivä sitä kakan tekemistä. Mitäs siitä, kun olen saanut rästit kotona tehtyä ja ajatellut siippaa hellästi ja haluaisin käpertyä illalla kainaloon, mut yks juttu tietokoneella vie hänen iltansa.
Sitä siitä sitten, että näistä pikkujutuista meinaan repiä pelipöksyni. Mikäs avuksi?
kai sotku, rikkinäiset yöt sun muut vastoinkäymiset saavat suututtaa, mutta ottaa nyt herne nenään neiti- tai taapero-sanasta. Ei voi ymmärtää?
miten te jaksatte elämässä kun toisten ärsytykset noin ärsyttää ;)
esim. huutonetissä ne ärsyttävät sen hetken kun luen ne, ehkä pari sekuntia. Mutta kyllähän mä ne sanat tietysti muistan ja siksi voin vastata joskus tollaisiin ketjuihin.
joku sanonut, että ärsyttää. Tässäkin on lähinnä ihmetelty, miten noihinkin ajatusmaailmoihin on päädytty.
joku sanonut, että ärsyttää. Tässäkin on lähinnä ihmetelty, miten noihinkin ajatusmaailmoihin on päädytty.
naurettavaa :-DDD
vaikka tietyt pienetkin asiat ärsyttävätkin ajoittain. Jotta menee tolaltaan, pitää ollakin sit jo isompi juttu, joka ärsyttää ihan jatkuvasti ja johon sit yrittää jollain tapaa puuttua.
Yleensä noi pikkujutuista ärsyyntymiset menee aika pian ohi ja sitä pikemmin, kun niitä pääsee esim. suusanallisesti tai vaikka kirjoittaen purkamaan - lienee tämänkin palstan tarkoitus?
Kaikkee ei tartte ottaa aina niin vakavasti ;) ite kirjoittelin tonne etunimiketjuun vähän tietoisen provoavastikin. Ja uskoisin, että moni muukin tekee täällä joskus niin.
Nautin tällä hetkellä ihanasta rauhasta ja kauniista kevätsäästä ja ehkä sit taas tunnin päästä voin napista jostain pikkujutusta, jos siltä tuntuu. Mut joo, tällä erää peace sisters and brothers! (ja luvan kanssa saatte ärsyyntyä et mä käytän enklantia tässä ;))
mielestäni kertoo siitä ärsyyntymisestä jotain sekin, että tekee tänne oman aloituksen aiheesta ja suu (näppis) vaahdossa pauhataan, että "naapurin mammakin aina jaksaa jankuttaa sitä neiti-sanaa, aaaaargh, luulevatko jotkut tosissaan, että se niiden räkänokkanirppanokka on maailman ihanin olento ja koko maailman pitäisi kumartaa häntä". Eri asia kommentoida tyyliin: "juu, minulla myös pistää korvaan tuo sana".
No niin ja itsekin tässä sitten pauhasin.. :D
mietin samaa kun huomasin tuon "ärsyttävimmät huutonet-sanat" -aloituksen. Miten ihmisiä voi ärsyttää SANAT? Ja vielä suht tavalliset?