Kehtaako huomenna imuroida? Asutaan kerrostalossa.
Kommentit (12)
Normaalia elämää saa elää,vaikka onkin kirkollinen pyhä.
Ei mitään estettä miksi ei voisi imuroida.
niin minäkin imuroin. pesen parvekkeen ja ehkäpä vielä ikkunatkin...
Ne jotka ei kestä pääsiäisenä kerrostalon normaaleja äänia painukoot maalle viettämään pääsiäistä.
viime pitkänäperjantaina...
Jos haluaa ottaa naapurit huomioon ja osoittaa sivistyneisyytensä välttää turhaa meteliä pyhäpäivänä, mutta kun kolme lasta on, niin joskus kyllä on pestävä pyykkiä pyhänkin tai kaivettava imuri, jos lapsoset heittävät vaikka kaurahiutaleet ympäri lattioita. Muksut nyt meillä pitävät muutenkin sellaista älämölöä, että siinä yks imurointi on hyttysen paska.
mattoja en lähtisi tamppaamaan ihan siksi, että haluan ottaa naapurit huomioon, mutta muuten normaalin elämisen äänet (imurointi, pyykinpesu jne) ovat ihan ok.
täällä pitkäperjantai mainittiin ettei saisi mattoja tampata (imuroinnista/pyykinpesusta ei ollut mainintaa)
Kannattaa muistaa se, ettei ole kovin pitkä aika siitä kun pitkänäperjantaina ei elokuvateatterit eivätkä mitkään olla auki...
Itse olen ateisti, mutta kunnioitan niitä joille tämä päivä ehkä jotain merkitsee, eli emme imuroi tm. huomenna, mutta pyykkiä iltapäivällä yhden koneellisen pesen, on pakko :)
ei häiritse mua ja tekisin itsekin. jos häiritsee elämän äänet niin ei kannata asua kerrostalossa :)
mun koirakin saattaa muuten haukkua huomenna, hui!!
kielletään mattojen tamppaus ja pyykkituvan käyttö sunnuntaisin ja kaikkina pyhinä.
Imurointia ei mainita joten eikait se kiellettyä ole.
Mutta jokaisella lie omat sääntönsä.
ja niin huomennakin. Paskassa en aio elää jonkun kirkkopyhän takia.
jolloin ei saa mattoja tampata (muutenkin mattojen tamppaukselle on annettu kellonajat milloin se on sallittua, mikä hyvä sillä eipähän tarvitse herätä esim. viikonloppuaamuisin klo 7.00. kun joku matami tamppaa mattoja...)
Muutenkin oli muutama "juhlapyhä" mainittu jolloin "on syytä välttää tarpeetonta melun aiheuttamista" (minkä minä käsitän porakoneen käytöksi ja imuroinniksi) ja ne olivat juuri joulupäivä ja pitkäperjantai (en muista enää tarkkaan mitkä enkä jaksa kaivaa järjestyssääntöjä naftaliinista esille tämän takia;) Mutta mikään vappu/uusivuosi tm. ei listalla ollut.
kehtaa. Kyllä nämä juhlapyhät pitää rauhoittaa. Huomenna ei sovi vieraillakaan, eli pieni sotkuisuus ei varmaan harmita. Launtaina voi sitten imuroida.
Näin toimitaan, vaikkei mitenkään uskonnollinen olisi. Siis fiksusti.
Kerranki aikaa...