Onko jo Diana Neumann käsitelty: tosi kaunis Me Naisten kannessa?
Kommentit (14)
Itsekin katsoin että on hyvin onnistunut kuva. Samoin itse jutussa oli nätti kuva siitä.
Mä olen aina pitänyt sitä vähän "rumana". Tulin siihen tulokseen että se on suu kiinni ihan nätin näköinen mutta nauraessaan ei!
juttua. Ymmärsin, että läheisyys (ja seksi) olisi vuosien saatossa unohtunut... siksi ehkä kosketti minua lukijana. Ja se, että tapaamisessaan ja koko suhteessa oli mystiikkaa... sitten tulee kuitenkin ero. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka palaisivat yhteen, kuten Laura V. ja miehensä.
Hei, olen Dianan kanta-asiakas ja tähän lehdenkanteen häntä on kylläkin rankasti palsamoitu koneella. Diana fiksu, Pertti tyhmä.
Jos olet kerran vakiasiakas, luulisi sinun nähneen Dianan livenä yhtä nättinä kuin kannessa. Minä olen ainakin nähnyt!!!
ei siellä ainakaan photoshopata;-D.
Onko tyhmempää miestä kuin Nipa? Vanha, sairas ja pullea mies jättää upean naisen (huomiotta) ja käyttäytyy ku keskenkasvunen kakara? Lähti täysin pointsit ukolta. TYHYMÄ! Luulis viiskymppisellä ukolla olevan sen verran jo järkee päässä, että tietää miten olla vastuullinen perheenISÄ. Pienet pojat ja kaikki.
HÄPEÄ PERTTI!!!!
Kaikki kansikuvat käsitellään.
DianaNeumannista en tiedä - siis onko häntä leikelty.
eihänse aina ole lehden kannessa. arki on jokaisella diaanaa olen aina pitänyt kauniina.
Niin minäkin olen pitänyt aina Dianaa nättinä. Joissakin MTV3 kuvissa ei ollut ihan parhaimmillaan ja pää näytti jotenkin isommalta, mutta nätti ja nuoren näköinen on!
osa vähän enemmän, osa vähän vähemmän..
Diana on kaunis:-) Kurja, ettei Pertti ole halunnut seksiä tämän kanssa!
-ap
Keskitytte siihen, onko kuvaa käsitelty, onko Diana kaunis ja mitä vielä... Minusta hän kertoi haastattelussa avoimesti liitostaan ja eroon johtaneista syistä. Tuon enempää ei ulkopuolisten tarvitse kenenkään erosta tietää. Minusta oli mukavaa, että hän kehui ex-miestään isänä. Se osoittaa ainakin sen, että hän on paljon kypsempi kuin tämän ketjun kommentoijat yhteensä.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1097320/avioerosta-toipuva…
Tossa taas on ihan kauhee kuva Dianasta... miten ne tollasia kuvia on edes laitanu? hyj...
Hei, olen Dianan kanta-asiakas ja tähän lehdenkanteen häntä on kylläkin rankasti palsamoitu koneella. Diana fiksu, Pertti tyhmä.