Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kreikkaan huhtikuussa?

Vierailija
30.03.2010 |

Millainen sää huhtikuussa Kreikan saarilla mahtaa olla? Pieni loma ois tiedossa ja äkkilähtöä olen etsinyt mutta aika vähissä tuntuvat olevat, melkeinpä tuo Kreikka ja Kanaria ainoat vaihtoehdot. Oisko vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin toukokuussa Rodoksella ja siellä oli lämmintä, tosin heti jos tuuli niin piti vetää pitkähihaista päälle. Ja yöt oli sen verran kylmiä että uimavedet ei päässeet lämpenemään.

Vierailija
2/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla tsägällä kylmää, tuulista ja pilvistä.

Ehken Kyproksella olisi jo lämpimämpää huhtikuussa. Itse menisin tuolloin mielummin Kyprokselle.

Mutta riippuu vähän ketä lähtee ja mitä on tarkoitus tehdä. 4-kuisen kanssa olimme juuri tasan vuosi sitten Lanzalla ja joulukuussa Madeiralla. Ei kyllä joulukuussa päivä tarttunut nassuun, mutta Lanzalla kyllä. Eli onko lapsia, ja onko tiedossa löhöloma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä pari lasta mukaan, 10 ja 4 v. Egyptiäkin olen harkinnut. AP

Vierailija
4/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä pari lasta mukaan, 10 ja 4 v. Egyptiäkin olen harkinnut. AP

kuin leikki-ikäisille. On varmaan aika kylämä uiskennella - missään. Miettikää sitä Kyprosta!

Vierailija
5/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia sitten Kyproksesta?

Vierailija
6/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla lämmintä tai sitten ei. Merivesi myös suht kylmää talven jäljiltä. Lähtisin siis mieluummin sinne Kanarialle tai Egyptiin, niissä pitäisi olla lämpimämpää.

Vierailija
7/8 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan kiva paikka, mutta järkyttävän kallis. Kalliimpi kuin Kreikka, joka on Suomen hinnoissa eli Kypros vielä kalliimpi. Eikä siellä taida sen lämpimämpää olla kuin Kreikassakaan.

Vierailija
8/8 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen sää huhtikuussa Kreikan saarilla mahtaa olla? Pieni loma ois tiedossa ja äkkilähtöä olen etsinyt mutta aika vähissä tuntuvat olevat, melkeinpä tuo Kreikka ja Kanaria ainoat vaihtoehdot. Oisko vinkkejä?

Kreeta

http://www.rantapalmu.com/?p=95