Kuka idiootti on laittanut yksittäin osta&myy palstalle kauhean
kasan vaatteita?!?!? Siellä on joku 6sivua saman myyjän vaatteita. Miksi et voi laittaa pakettina ettei muiden vaatteet tipu kauhean kauas?!?!?
Kommentit (17)
Tai sitten edes ulko-ja sisävaatteet, tai pienemmät kokoryhmät.
Jotenkin....
yksitellen, mutta laittaa ne samaan ilmotukseen!
ap
Argh! Eikö ne menneet kaupaksi aikaisemmin!?!?
tai laita linkkiä että mäkin pääsen ihmetteleen!
Nyt tämän myyjän edelle oli tullut jo uusia myynti-ilmoituksia.
Voi PRKL! Kohta sillä on kymmenen sivua ilmoituksia tuolla!
Vinkkinä että noi ilmoitukset tais loppua sivulle 11
Mikähän maniavaihe tai akuutti rahapula sille myyjälle iski? :D
Mitä te saamattomat täällä vingutte? Kun joku jaksaa laittaa kamppeensa myyntiin, niin antaa mennä! Itsekin laittasin kaikki, jos vaan jaksaisin..
ihan vain siksi että maksavat paljon ja siellä on sellaisia vaatteita, joita en todellakaan edes halua. Minusta on ihan ok, että tuo laittaa erikseen vaatteensa, taidankin käydä tsekkaamassa löytyykö ostettavaa.
Mulle tuotti vaikeuksia saada edes yksi tai kaksi ilmoitusta.
ostatteko te tällaiselta?
mulla menee yllättävän nopeasti ihmisistä maku, ja en siksi menisi ostamaan ,toi on vaan mun mielestä jo ahnetta. tai en laittais kaikkia putkeen, tiputtelisin vaikka viikottain pari.
en ihan vaan periaatteesta ostaisi tältä.sori.
Makuasia tietenkin, en jaksanut jäädä selamaan kirppispalstaa kun siellä oli vain hänen ilmoituksia. Tämä henkilö siis varmasti vaikeuttaa muidenkin myyntiä.
Epäkohteliasta ja ahnetta mielestäni.
Mä ainakin lähinnä ostan sitä, mitä tarvitsen silloin, kun tarvitsen, enkä mieti, ketä muuta ostokseni hyödyttää. Kurjaahan se tietysti on toisia kohtaan, mutta elämä on.
Siis ihan ok se nyt on mutta juuri tällaisten takia vähän hankala. Nytkin siellä oli niitä tyttöjen vaatteita aivan mielettömän monta sivua. Ei kaikki juuri tyttöjen vaatteita etsi tai sitä kokoa.