Onko mun 9 v pojalla pieni pää ? 52 cm
Ihan on pitkä poika, 142 cm, mutta pää näyttää pieneltä. Kuinka vanhaksi pää ylipäätään kasvaa?
Kommentit (11)
aikuisella voi olla tuon kokoinen pää
Jos aikuisella on tuo pään koko, niin kyllä se on todella pieni. Eiköhän yleensä aikuisten hatutkin ala jostain 55-56-koosta.
ja pieni on 9-vuotiaan pääksikin. Meidän hoikilla suht pienikokoisilla lapsilla pää oli 52-kokoa n. 4-vuotiaina.
Pienin aikuisen pään koko, mitä tiedän, on 54. Mutta tietenkään ei kaikkien pään kokoa voi tietää :)
ja mun 4 vuotiaalla pojalla saman kokoinen ;)
No ei ole pieni ja voihan se vielä kasvaakin. Aikuisilla voi olla 53 ja 54 kokoisia.
Eli kai se on sitten pojalleni sopiva, jos vaikka kasvaisi vähän vielä.
Kaikki pipot ja hatut näyttää kyllä ihan naurettavilta mun päässä kun on niin isoja
-ap
Isoveljellä 11v pää on 56cm ja mulla 58cm, eli isopäitä kaikki. Aika pieneltä kuulostaa toi sun pojan päänympärys. Mun 11v muuten samanpitunen kun sun poikas.
Mun pää on 53 ja mun 4 vuotiaalla pojalla saman kokoinen ;) No ei ole pieni ja voihan se vielä kasvaakin. Aikuisilla voi olla 53 ja 54 kokoisia.
9v on 57 cm. Oli jo 1 v 51 cm. Pyöräilykypärissä ostimme jo ekan kypärän aikuisten mallistosta, kun lastenkypärät ei mahtuneet:-)
itse olen 160cm pitkä ja pää on sen 52cm!