Onko muille käyny näin..?
Eli siis. Synnytin viikko sitten. Ja sen jälkeen on haluttanu koko ajan melkein ympäri vuorokauden. Onko tää vain jotain synnytyksen jälkimaininkeja? Lapsi on toinen eikä esikoisen kohdalla seksi tullut mieleenkään ensimmäiseen 3kuukauteen. Nyt tuntuu että pitäs päästä sänkyyn heti vaikka ei olla vielä uskallettu mitään ihmeellistä yrittää. Saako sitä edes näin pian ruveta touhuileen..????
Kommentit (9)
tolla kakkosella,aika varmasti mies..ei seksiä enne jälkitarkastusta tai sitte kortsun kaa voi kyllä(no mut sen tulehdusriskin varmaa tiedätki)toihan kuullostaa vaa hienolta,ja jos synnytys oli normaali ja kaikki ok eikä jälkivuotoo enää tuu niin saahan sitä yrittää.älä kuitenkaa pety jos se ei sun puolelta fyysisesti onnistu,voi kuitenki olla vähä tunnottomuutta näin nopeeta.
ja mulle kaikki väitti vaan, että mä palloilen jossakin superhormonihuuruissa ja siksi haluttaa koko ajan. Tiiä sitten...
Käytännön vinkkejä en osaa antaa, meillä kun ei sitten mun haluistani huolimatta ole seksiä edelleenkään harrastettu yhtään kertaa. Ensin mies oli niin kovin huolissaan mun voinnistani ja paikoista ja vuodosta ja niin edelleen, sitten on alkoi ja jatkuu edelleen vetoaminen siihen, että "mitä jos vauva herää". "Vauva" on reilun vuoden vanha, nukkunut kokonaisia öitä jo monen monta kuukautta, mutta mikäs sitten, olkoon ilman.
Ja en kokenut että se olisi ollut jotenkin liian aikaista. Aluksi mietittiin et onko se turvallista kun minulle tuli synnytyksessä repeämä, johon piti laittaa tikkejä, mut päätettiin kuitenkin yrittää. Jälkivuotoni oli myös todella niukka.
8 päivää synnytyksen jälkeen harrastettiin normaalia yhdyntää, ilman liukuvoiteita, eikä se tehnyt kipeää.
harrastettiin seksiä, ensinmäisen kerran kun synnytyksestä oli kulunut 8 päivää. Ei seksiä 8 päivää synnytyksen jälkeen.
T. 5
harrastettiin seksiä 3 päivää kotiutumisen jälkeen eli 5 päivää synnytyksen jälkeen.
Jyystin vaimoani sekä pimppaan että perseeseen jo tunnin synnytyksen jälkeen.
Jyystin vaimoani sekä pimppaan että perseeseen jo tunnin synnytyksen jälkeen.
Hauska mielikuva sinänsä...Ei varmaan ainakaan pimppaan tarvinnut paljon "jyystää". Ainakin itsellä on pillu siinä vaiheessa tuntunut enemmän kuopalta kuin kuin miltää kapealta onkalolta ;)
On se vaan ihme, miten kudokset palautuu.
Kun kerran haluttaa niin kaikki on hyvin. Voitte kokeilla seksiä varovasti, mutta ehkä vielä jotain muuta kuin emätinyhdyntää?
Kannattaa suosia persepanoja synnytyksen jälkeen, ettei pillu repeä ja mene lopullisesti pilalle.