Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia Amway-myyjistä?

Vierailija
29.03.2010 |

Tuli mieleen tosta toisesta värväysketjusta. Itselleni tyrkytettiin tätä pari vuotta sitten ja kotiin tuli jonkin "salaisen" asian takia kaksi myyjää. Oli puolipakottamista (huvitti noi laskelmat, ku oli ihan selvästi puutaheinää) ja päätin kokeilla myyntiä ihan huvikseni. Heti kun olin aloituspakkauksen saanut, soitti minulle joku tuiki tuntematon nainen, joka käski värväämään porukkaa ja pitämään iltoja. Ilmoitin, että minulla on pieni vauva ja haluan tehdä myyntiä omaan tahtiin, joskus ehkä tulevaisuudessa. Ilmoitti mulle, et on järjestelykysymys ja ota hoitaja. Tosta mä pimahdin niin totaalisesti, että peruin (oli palautusoikeudet tuotteisiin) alkupakettitilauksen ja lopetin myynnin siihen (en ollu onneks kerinny hakea y-tunnusta)!! Voi v...u, et joku voi tulla määrään mitä mulla on aika tehdä ja milloin!!! Onko ketään muita kyrsiintyneitä ko putiikin toimintaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin kiihkossaan siitä, kuinka hänen tuotteensa ovat niin paljon parempia kuin mikään muu. Sanoin, että käytän herkän ihoni vuoksi erästä apteekin ihonhoitosarjaa, vaan vänkäsi ja vänkäsi, että hänelläkin on atooppinen iho ja sopivat tuotteet ovat silti löytyneet. No tilasin yövoiteen ja se aiheutti kirvelyä ja punoitusta. Kovin vaikea oli se palauttaminen...

Jäi myös huvittavana yksityiskohtana mieleen se, kun olin vaihtamassa työpaikkaa, ja ainoa mitä hän kysyi oli se, miten saisi minulle jatkossa tuotteitaan toimitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi