Miten todennäköistä on että lääkäri
suutelee potilastaan? Olen ihastunut lääkäriin, jonka luona käyn keskustelemassa ongelmistani (ihan normi tk.lääkäri). Kuinka todennäköistä on, että hän tekisi aloitteen, esim. suutelisi minua? Minusta kun tuntuu että hänkin on kiinnostunut minusta.
Kommentit (18)
paasattiin, että lääkärin ja potilaan suhde ei kuulu kenellekään muulle kuin heille, jos molemmat ovat aikuisia ja tervejärkisiä!!
ap
ongelmissasi, niin kuin lääkärin kuuluukin. Jos yrität suudella häntä, niin pahennat tilannettasi olennaisesti. Ymmärrän, että sinusta tuntuu mukavalta, kun joku oikeasti kuuntelee... mutta yritä ymmärtää, että lääkäri tekee sen ammattinsa puolesta eikä siksi, että olisi sinusta muuten kiinnostunut.
oikeasti käsitellä ongelmiasi, vaan nyt pakenet ihastumiseen. Lääkäri on tosi helppo kohde, kun se "kuuntelee ja ymmärtää"... Sulla taitaa olla aika huono itsetunto, ja läheisriippuvuutta?
Oikein klassinen tapaus. Älä vaan tee aloiteta, nolaat itsesi (vaikka lääkäri toki ymmärtääkin mistä johtuu, mutta joutuu silti siirtämään sinut toisen lääkärin hoidettavaksi).
ja fantasioit jostakin mitä ei tule tapahtumaan.. Jos et pääse ihastumisestasi yli, niin kannattaisi vaihtaa lääkäriä, sillä muuten hoitosuhde (ja tätä kautta parantuminen) voi vaarantua.
hänen vastaanotollaan= hyväksikäyttö.
On vakava virkarikos käyttää hyväksi mielenterveyspotilasta.
Mulla on vain elämä ollut solmussa. Ja jos spekuloidaan että se olisi suudellut mua, niin olisihan se ollut eettisesti väärin, mutta kai silläkin on tunteet.
ap
olet hänelle mielenterveyspotilas.
olet hänelle mielenterveyspotilas.
Mistä noita noin tyhmiä ämmiä oikein sikiää?!
Mistä noita noin tyhmiä ämmiä oikein sikiää?!
(ja kun) lääkärillä on minkäänlaista etiikkaa. Työsuhteensa vaarantaisi potilaaseen kajoamalla.