Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 2-vuotias tyttöni heittää kuperkeikkoja ja hyppii tuolilta.

Vierailija
28.03.2010 |

Sellaiselta 2o senttiä korkealta pallilta, ja usein on huuli auki.. :( Mutta enemmän mua huolestuttaa nuo kuperkeikat, voiko siinä oikeasti käydä huonosti? Näyttää tosi hurjalta, mutta en aina voi ehtiä estämäänkään..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuon ikäisten kuperkeikka on ollut yllättävänkin pyöreäselkäinen, Osaavat joten tuossa iässä varmaan automaattisesti tehdä sen oikein. Sitten vähän vanhempana siitä tulee kömpelömmän näköinen muksahdus ja silloin on jo pakko opettaa oikea tekniikka.

Näin siis meillä ainakin kahden pikkusien kanssa on mennyt. Ja hyppimistä tuoliltahan voi aina kieltää, kyllähän noi hyppis vaikka keittiötasolta jos ei kieltäisi :)

Vierailija
2/4 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onneksi kuitenkin sen verran älliä päässä, ettei hypi korkealta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kuperkeikkoja 15 kk ikäsenä. Pitäiskö estää? No en ole ajatellut.

Hyppimiset olen kieltänyt. Ihan vaan jo kasvattamisen kannaltakin: sisällä ei hypitä.

Vierailija
4/4 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi oli tasakatto. Oli nähnyt isompien siskojen ottavan aurinkoa.Kun silmä vältti oli noussut tikkaita pitkin ,katolle ja sieltä kuului iloinen ääni olen ottamassa aurtnkoa,kurkki vielä reunalta.Oneksi pysyi siellä ,että isäsä sai haettua.Tämä neiti oli pieni tirpakka ja ketterä jalkainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi