Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ylihuolehtivaa (?) mammaa mäessä!

Vierailija
27.03.2010 |

Jouduin käyttämään klooria tahranpoistoon ja osa meni mun kädelle. No tietenkin pesin kädet sen jälkeen. Noin vartin päästä jouduin kaivamaan vauvan suusta roskan ja sitten tajusin sen käteni jolla kaivoin haisevan edelleen kloorille. Voikohan olla et muksu sai mun myrkkykäsistä jotain mömmöjä suuhunsa? :o

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja makustele miltä se maistuu ja polttaako limakalvoja. Jos mitään vaikutusta ei tule, niin ei silloin lapsikaan ole millekään altistunut, koska teidän limakalvot on ihan yhtä herkät.

Vierailija
2/5 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa vähän poltella. Mut toisaalta voi olla mun mielikuvitusta. Ei ainakaan pahasti polttele, mut ehkä vähän? Hmmm. Vaikea sanoa kun olen sellainen että jos kuulen sanan täi alkaa päätäni kutittaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mitään hätää. :) Jos sun kädessä ois oikeasti sitä kloriittia niin sun ei tarvitsis miettiä että polttaako vai ei, sen verran tujua tavaraa. Joten huoli pois!

Vierailija
4/5 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi vissiin hankkia rauhoittavia kun oon tälläinen hössöttäjä. Mut rakastan tätä palstaa, täältä saa aina vastauksen kaikkeen mitä ei kehtaisi muuten kysyä. :) Kiitos sulle.

Vierailija
5/5 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat vaan että sun pikkuinen on turvassa.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän