Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen laukeaa ennen aikojaan!

Vierailija
26.03.2010 |

Monella miehellä on tuo ongelmana, minulla se että tyttökamuni laukeaa aina ennen minua! 2 minuuttia on maksimi, ja tätä on jatkunut jo pitkään! Ärsyttää että kun vasta pääsee "vauhtiin" niin kumppani vapisee ja voihkii orkun pauloissa. Sama homma ollut aina, eräskin tyttö väitti ettei koskaan laukea miehen kanssa rakastellessa - mutta minun kanssani tottakai alle viiden minuutin! Tuntuu pahalta kun ei koskaan pääsee kunnolla laukeamaan paneskelun tiimellyksessä, vaan usein niin että nainen tekee sen käsin tullessaan takas sänkyyn!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tuun kanssa aina tosi nopeesti, ihan parissa minuutissa yleensä, mutta toisaalta tuun myös monta kertaa seksin aikana! Eli ei sitä ainakaan meillä lopeteta siihen kun saan ekan orgasmin, vaan jatketaan niin että mieskin tulee ja iteki kerkeen yleensä tulla viel uusiks :D

Vierailija
2/8 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tuun kanssa aina tosi nopeesti, ihan parissa minuutissa yleensä, mutta toisaalta tuun myös monta kertaa seksin aikana! Eli ei sitä ainakaan meillä lopeteta siihen kun saan ekan orgasmin, vaan jatketaan niin että mieskin tulee ja iteki kerkeen yleensä tulla viel uusiks :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukean aika hemmetin nopeeta, mutta tosiaan sitten uudelleenkin, jos vaan sen laukeamisen jälkeen vielä jonkun minuutin kestää seksi. ;) Ja ei todellakaan panemista siihen lopeteta että vaan minä saan. :o

Vierailija
4/8 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta. Seuraavan kerran kokeile sellaista, että olet mahdollisimman paikallaan naisen sisällä ja vaikka häneltä tulee, jatkat samaan malliin. Ei haittaa vaikka naiselta tulee monta kertaa, kyllä sinäkin saat huipun jossain vaiheessa. Ajatele tilennetta 10 vuoden kuluttua, saattaa naisella olla seksihalut "vähentyneet" mutta silti on vielä paljon enemmän kuin esim. meillä, saa jyystää ja jauhaa vaikka miten pitkään ja ei tule mitään laukeamisia, kuin vain kovalla työllä suulla ja käsillä. Että nauti poika kiihkeästä naisesta!!

Vierailija
5/8 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jopa niin, etten ehdi edes sisälle työntää, kun jo vaimo laukeaa voihkien ja vapisten, pari kertaa kun on jutellut ennen hieman tuhmia ja kaksimielisiä. Vaimo kuulemma laukeaa useita kertoja päivässä pelkästään ajatellessaan minua, tuo jos mikä on siis laukeaminen ennen miestä, siis normityöpäivänä jopa 8 tuntia aikaisemmin! On tässä kestämistä!

Vierailija
6/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on tuo ongelmana, minulla se että tyttökamuni laukeaa aina ennen minua! 2 minuuttia on maksimi, ja tätä on jatkunut jo pitkään! Ärsyttää että kun vasta pääsee "vauhtiin" niin kumppani vapisee ja voihkii orkun pauloissa. Sama homma ollut aina, eräskin tyttö väitti ettei koskaan laukea miehen kanssa rakastellessa - mutta minun kanssani tottakai alle viiden minuutin! Tuntuu pahalta kun ei koskaan pääsee kunnolla laukeamaan paneskelun tiimellyksessä, vaan usein niin että nainen tekee sen käsin tullessaan takas sänkyyn!

nainen voi jatkaa, vaikka orgasmi tuli jo. Mikä sun ongelma on?

Vierailija
7/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette voi jatkaa ja osottaa että sinä laukeat myös. Mitä se haittaa vaikka nainen laukeaa kolmesti tuona aikana. Vai onko sinulla jokin tarve laueta aiemmin ja siitä syystä sinulla lerpahtaa kun nainen ehtii laueta?

Vierailija
8/8 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko onglma siinä että tyttöystävältäsi loppuu kiinostus koko touhuun sen yhden orgasmin jälkeen???!!!Sillä nainenhan voi saada periaatteessa lukemattoman määrän orgasmeja yhden "homman"aikana!!!!Tosin tiedän kyllä naisia jotka on kuin miehet että kun saavat sen ekan orgasmin niin se tahtoo olla siinä. Ja kun mies ei ehtinny vielä kunnolla alottaan edes esileikkejä.Niin fiilis tahtoo lässähtää ja itse yhdynnästä tullee vaan sellanen "koitappas tyjentää nopeesti"itsesi.Siispä on meitä todellakin moneksi????kun taas tosiaankin jotkut naiset vasta"käynnistyy"kunnolla sinä vaiheessa kun jo saaneet muutaman orgasmin pelkästään suudellessa ja hiukan rintoja hyväillessä.Ja ne voimistuvat silleen pikkuhiljaa ja ssaavuttavat ns."ison"orkun jossakin parinkymmenen orkun kohdalla(siis tää arvio kun aina sattuneesta syystä laskut sekoaa jo siinä viiden jälkeen;;))Joten keskustelkaa aiheesta ja jos ei onnistu niin jatka vaan kiihottamista(muista heki rauhallisemmin heti orkun jälkeen)kiihottamista kun ei oliskaan mitään ihmeelistä tapahtunnu.niin silleenhän se selviää millanen ko.henkilö on!!!! ja "lue"reaktioita)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan