Tottuneet huutonetistä huutajat, neuvokaa!
Huomasin yhden tuotteen huutonetissä, jonka todella haluan. Kohde sulkeutuu 2 päivän päästä. Kaksi huutoa on jo tehty.
Kannattaako mennä kytikselle muutamaa minuuttia ennenkuin kohde sulkeutuu ja huutaa vasta sitten? Vai kyttääkö siellä kaikki viime hetkillä tuotteita jotka haluavat?
Kommentit (8)
Jos et pääse kytikselle, kannattaa huutaa ja laittaa automaattinen hinnakorotus niin korkeaksi kuin vain olet valmis tuotteesta maksamaan. Näin teen itse.
Jos menen kyttäämään, päätän jo etukäteen, mitä olen valmis maksamaan, ettei tule "hurmiossa" huudettua liikaa. Huutokaupoissa kun tuppaa helposti näin käymään.
Riippuu vähän tapauksesta mitä mä yleensä teen. Jos mä todellakin haluan ostaa jonkun kohteen, niin saatan jo hyvissä ajoin tehdä tarjouksen korotusautomaattia käyttäen.
Tai sitten tulen kytikselle hieman ennen kohteen sulkeutumista ja teen sitten tarjoukseni. Mutta tälleen on muutama mielenkiintoinen kohde mennyt "ohi" kun myyjä onkin sulkenut kohteen jo aikaisemmin
Niissä sanotaan se sulkeutumispäivä ja aika, mutta myös "Tai 5 minuuttia viimeisen tehdyn tarjouksen jälkeen". En tiedä käytetäänkö sitä, mutta mahdollista.
Mutta kyttään kyllä myös yhtä, ja aion huudella vasta pari tuntia ennen sulkemista.
Sähköpostiin tulee ilmoitus, jos joku ylittää tarjouksesi. Sen lisäksi kannattaa kytätä kohteen sulkeutumista.
että jos kohde sulkeutuu 24.4.10 klo 21.00 ja viimeisin huuto tulee 20.59 niin kohde sulkeutuu vasta 21.04. Eli ei saa sulkea huutoa ennen aikojaan..
että jos kohde sulkeutuu 24.4.10 klo 21.00 ja viimeisin huuto tulee 20.59 niin kohde sulkeutuu vasta 21.04. Eli ei saa sulkea huutoa ennen aikojaan..
Tuo viisi minuuttia on totta, mutta kyllä oman kohteensa saa sulkea milloin haluaa. Silloin se korkein huuto on voittanut huuto, jos ylittää hintavarauksen.
rehtiä kaupankäyntiä. Itse seuraan yleensä hinnan kehistystä loppuun saakka ja sitten huudan. Vituttaa jos kesken määritetyn ajan suljetaan kohde.
Voithan myös laittaa korotusautomaatin päälle, mutta varminta on kuitenkin kyttäillä viimeisiä minsoja siitä.
(jos vain suinkin pääsee ja muistaa mennä tietsikan ääreen silloin)