Naapurin pakokaasu
Ärsyttää kun naapurin ukko ajaa auton ovelle n.4-6 kertaa viikossa ja jättää auton siihen meidän ikkunan alle käymään 5-20min ajaksi pahimmillaan jopa 40min ajaksi auto on vanha mieheni mukaan vm-92. Päätä särkee nytkin tulee pakokaasua sisälle on tullut jo 12 min. En ole luonnonsuojelia mutta huolissani omasta, mieheni ja pienten lasteni terveydestä. Tätä on jatkunut siitä asti kun naapurin työtön alkoholisti viime keväänä muutti tähän taloon ihmettelen mistä bensa ja p*skaöljy rahat oikein on revitty.
Kommentit (7)
Mulle sanoi vaan haluaako naapuri rouva kyytiä ja minne ja miehelle vaan haistatteli kummallekkaan ei vastannut vaan v*ttuili.
Mulle sanoi vaan haluaako naapuri rouva kyytiä ja minne ja miehelle vaan haistatteli kummallekkaan ei vastannut vaan v*ttuili.
pakoputkeen tai pöllimässä avaimet.
sillä autoa ei saa lainkaan mukaan tyhjäkäyttää kuin pari minuuttia.
Ota vaikka nauhalle todisteeksi se juttu ja sit soita poliisille. Lain mukaan sallittu tyhjäkäynti on 1min ja talvella 2min. Tuttu homma, mulla oli sama ongelma viime kesänä kun naapurin urpå äijä käytti prätkäänsä mun ikkunan alla ja se haju oli tosiaan ällö. Se äijä vaan kettuili mulle, mut ilmoitin sille äijälle, et jos homma ei muutu, niin sit tapahtuu kummia ja laitan sen tyypin prätkän katoon hemmettiin.. jo loppu se saamarin tyhjäkäynti.
SANOA sille miehelle?