Ihanaa, tilillä 13 tuhatta euroa...
Ja huomenna tulee taas 4 tonnin palkka. Ai että mä olen ylpeä itsestäni, että oon päässyt tähän tilanteeseen! Kannatti opiskella. Jos huomenna shoppailis jotain kivaa kevätvaatetta itselle ja lapsille...
Kommentit (31)
toi on hyvä säästö ja sul hyvä palkka.. Jos ei oo suuria talolainoja maksettavana... Jos taas lainaa lyhentelee 2000-3000 euroa/kk, ei sun tuloista kauheesti jää hupikäyttöön ja säästöön.
Oon vaan niin pihi ettei tule käyettyä.
ja säästöissä 2100e. Ja hyvin me pärjätään. Mihin sitä rahaa makuuttamaan tarviis..?
siis senverran ku neljästä lapsesta saa.Ja siitä lähti 81 euroa lainan viimeiseen erään,WUHUUUUUUU!!!!Enää ei tartte lainaakaan maksaa :D Mä tunnen itteni aika voittajaksi :D
Ja huomenna tulee taas 4 tonnin palkka. Ai että mä olen ylpeä itsestäni, että oon päässyt tähän tilanteeseen! Kannatti opiskella. Jos huomenna shoppailis jotain kivaa kevätvaatetta itselle ja lapsille...
Miten maltat olla ostamatta rahoilla joka kuukausi jotain?
ja ukollani 21000 euroa. Mökki on ja asunto, jonkun verran velkaa. Olin vuorotteluvapaalla pari vuotta sitten, edelliset säästöt vajosi sinne. Pyrin säästämään 250-300 euroa kuukaudessa, eikä palkkani ole kovin ihmeellinen.
Duunareita olemme ja nuukasti elämme, emme sijoittele tavaroihin tai lomamatkoihin. Mutta nuukailu kannattaa, vuorotteluvapaa oli ihanaa! Mies jää vuorostaan kesällä vuodeksi pois töistä.
Ihan juntti ketju
astu 2000-luvulle
Lainaa yht. 70 000€, ja pienituloinen yh-äiti olen.
Silti mitä onnellisin. :)
Kyllä tällä hetkellä saa 1,5-2% korkoa säästötileille.