Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisessa suhteessa ihmiset kaivavat riidan sattuessa veitset esiin?!

Vierailija
25.03.2010 |

Sellaisen parisuhteen täytyy olla kieroutunut ja sairas jo ennestään. En pysty edes kuvittelemaan että riidellessä mieheni tökkisi minua keittiöveitsellä ja itse jatkaisin kisaa halolla.

Miksi ihmiset pysyvät yhdessä jos se yhdessäolo on tuollaista? Eikö molemmat olisi onnellisempia jossain muualla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin järjetön ajatus, että puistattaa. Täytyy niiden ihmisten olla syvästi katkeroituneita ja patoutunutta vihaa täynnä. Sitten jossain vaiheessa läikkyy yli ja saamme lööpeistä lukea näitä järjettömyyksiä.

Erotkaa ihmiset ennemmin kuin annatte elämän mennä tuohon pisteeseen..

Vierailija
2/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jarjetonta, mutta samalla tanaan uutisia lukiessani mietin etta itse ajaudun joskus niin jarjettoman raivon valtaan etta jos viela olis joku paskapaa mies samanlaisella temperamentilla varustettu, niin en voisi menna itsestani takuuseen.

Onneksi oma mieheni osaa kavella raivotilanteista pois ja jattaa minut jaahdyttelemaan tunteitani, ei siis ala vankaamaan vastaan yms.

Tiedostan kylla etta minulla on ongelma, jos arvelen etta aaritilanteessa vastaavaan pystyisin, jotain vihanhallintaahan tassa pitais harjotella...

Ei vissiin tammosta talla palstalla kannattais tunnustaa, mutta kun kerran joku meni kysymaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekivät toisensa ihan sairaiksi, onneksi tajusivat erota, olisivatpa tajunneet vaan aiemmin.

Vierailija
4/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jättää lapsensa yksin kotiin ja lähtee baariin. _mitenkään_ en voi ymmärtää, minkälainen ihminen tekee niin.

Vierailija
5/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jarjetonta, mutta samalla tanaan uutisia lukiessani mietin etta itse ajaudun joskus niin jarjettoman raivon valtaan etta jos viela olis joku paskapaa mies samanlaisella temperamentilla varustettu, niin en voisi menna itsestani takuuseen.

Onneksi oma mieheni osaa kavella raivotilanteista pois ja jattaa minut jaahdyttelemaan tunteitani, ei siis ala vankaamaan vastaan yms.

Tiedostan kylla etta minulla on ongelma, jos arvelen etta aaritilanteessa vastaavaan pystyisin, jotain vihanhallintaahan tassa pitais harjotella...

Ei vissiin tammosta talla palstalla kannattais tunnustaa, mutta kun kerran joku meni kysymaan.

Tässä tapauksessa vois sanoa, että vois olla hyvä, jos pystyisit jossain käsittelemään tätä "luonteenpiirrettäsi". Kun itse sen kuitenkin tunnistat, niin joku ammattiauttaja vois opettaa sinulle vihanhallintaa.. Ettei tulis uusia lööppejä sinun toimestasi... :/