Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela tekee sit kotihoidontukipäätöksen 2 kertaan kun työnantaja ei ilmoita jatkuuko työt.

Vierailija
24.03.2010 |

Ei vittuillesaankaan vastaa kun lähetin kyselyn, että jatkuuko työt vaikka en suostu tekemään ylitöitä, en viikonlopputöitä, enkä iltatöitä.

Laitoin sit kelalle hakemuksen kotihoidontuesta sillä oletuksella että saan yhtä aikaa myös työttömyyskorvausta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset eivät ole kunnallisessa hoidossa ja pienin on alle 3v.

Vierailija
2/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vähennetään toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuta kuin siihen tulosidonnaiseen hoitolisään. Eli saan kuntalisän ja peruskotihoidontuen ainakin ja työttömyyskorvausta.

On ne yhteensä ainakin 100€ enemmän kuin jompi kumpi yksinään.

Vierailija
4/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntalisää voi saada joissakin kunnissa.

Mutta ei sellaisen summan takia kannata työttömäksi jäädä. Sitäpaitsi miten menet töihin ja kursseille yms. jos lapsesi eivät ole hoidossa?

Vierailija
5/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kurssille pakottavat, niin kunnalla on velvoite järjestää hoitopaikka 2 viikossa. Ja kesällä en mihinkään joudu.

Mutta mähän sanoin että mä meen töihin jos työnantaja suostuu mun ehtoihini.

ja mulla on niin paska palkka, että työttömänä tienaan ihan yhtä paljon kun työssäkäynnin kulut vähennetään.

Vierailija
6/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaan, koska mä en tiedä maksaako työnantaja mulle lomapäivät rahana vai olenko tavallaan töissä.

Vierailija
7/7 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin. Kotihoidon tukea maksetaan, jos eivät ole kunnallisessa päivähoidossa. Ei väliä, oletko lomalla vai työtön.

Työttömyyspäivärahaa vähennetään kotihoidontuen verran. Hoitolisän saat, jos olet siihen oikeutetu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä