Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpito: Miksi keskosten äitien tunteet on teille tärkeämpää kuin koeputkilasten äitien tunteet?

Vierailija
21.03.2010 |

Keskoshoitoketju poistettiin saman tien, lapsettomuushoidoilla syntyneistä lapsista saa puhua täällä paskaa mielin määrin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni keskosuus keskustelu oli mielenkiintoinen. Toki se varmaan osaa loukkaa, mutta sai hyvän keskustelun aikaan. Oma viimeisin viesti ei enää sinne ehtinyt, missä keskustelun laadusta mainitsinkin.

Itse olen myös keskosvauvan äiti, mutta en kokenut keskustelua loukkaavana.

Vierailija
2/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lähettää viesti, ei kirjoittaa sunnuntaina palstalle siinä toivossa, että joku lukee. En veetuile, mutta kun voisin vain uumoilla, ettei kenenkään jobina ole sunnuntaisin tätä pläräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vertaisvalvovia". Vauva siis haali jokunen vuosi sitten tavallisten keskustelijoiden joukosta valvojia. Ja nämä tuntuivat poistavan viestejä ihan vaan subjektiivisten mieltymysten mukaan, ei mitään objektiivista harkintaa tuntunut olevan.

Ehkä näitä on edelleen täällä? Tuskin kukaan palkollinen täällä sunnuntaisin hyörii.

Vierailija
4/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras tapa saada kontakti ylläpitoon on lähettää viesti, ei kirjoittaa sunnuntaina palstalle siinä toivossa, että joku lukee. En veetuile, mutta kun voisin vain uumoilla, ettei kenenkään jobina ole sunnuntaisin tätä pläräillä.

Olen laittanut viestiä ylläpitoon. Keskoshoitoketju katosi äsken alta aikayksikön. Tuo yliempaattisen ja fiksun hitlerin jorina siitä, että lapsettomuushoidoilla syntyneiden lasten ei olisi koskaan kuulunut syntyä saa jatkua ja jatkua vaan.

Avasin tämän ketjun, koska mielestäni tämä on kummallista. Siis että joistain loukkaavista asioista saa puhua, toisista ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan