Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tyttäresi tulisi raskaaksi 17-vuotiaana...

Vierailija
20.03.2010 |

antaisitko hänen muuttaa lapsen isän kanssa yhteen? Vai kieltäisitkö muuttamisen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä saavutettaisiin sillä, että lapsi pidettäisiin väkisin erossa isästään?

Siis varmasti parhain ratkaisu tuossa tilanteessa on, että nämä isommat lapset muuttaisivat kummatkin jommankumman vanhempien luokse.

Vierailija
2/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä on vastuuntuntoinen ja itsellä olisi ok kuva hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tytärtä, mutta jos olisi, varmaan antaisin. Tarjoaisin varmaan mahdollisuutta myös asua aluksi omassa kodissani, kuten tarjoaisin, jos jollekin pojistani tulisi vastaava tilanne.

Eikä siinä tilanteessa edes enää kysellä mitään vanhemmilta. Ja jos tuollaista lähtee estelemään, omat välinsä lapseen siinä sotkee.

Vierailija
4/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isä on vastuuntuntoinen ja itsellä olisi ok kuva hänestä.

Vierailija
5/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiselläni on nyt tällainen tilanne. Lapsi on jo syntynyt ja muutto ei käy päinsä. Ei edes niin että isä asuisi siellä anoppilassa.

Koko ajan on ollut niin että tämä pari ei saa olla toisillaan yötä ja sama jatkuu nyt vauvan synnyttyä.

Vierailija
6/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolen, että menisivät yhteen ja kantaisivat vastuunsa. Siitä ei ihan hevin luistettaisikaan minun valvonnassani! Tosin mulla ei ole tytärtä... Mutta kuvitteellinenhan oli tilannekin ;-)

Vierailija
7/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäinen isä on, mistä rahat elämiseen (asunto, ruoka, vauvan tarpeet, huvit) ja ymmärtävätkö he oikeasti mihin ovat ryhtymässä pitäessään vauvan (olisin siis abortin kannalla, vaikka pyrkisin tukemaan tytärtä).

Vierailija
8/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettava ja vastuunsa kantava. Toki voisin ehdottaa juuri nuoren perheen muuttamista aluksi meille. No, oma tyttö on vasta puolivuotias, eli eipä tätä sinällään tarvitse tosissaan vielä pohtia. sen tiedän, että miehelläni olisi tähän varmaan ihan eri kanta.

Vierailija
9/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo johtuu? Miksi se 17-vuotias tuohon suostuu?

Miten isälle on järjestetty tapaaminen lapsen kanssa?

sääliksi käy eniten sitä pientä lasta.

Vierailija
10/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se "pahinhan" on jo tapahtunut joten miksei saisi nukkua samassa talossa saati samassa sängyssä, koska sitä seksiä on jo harrastettu. ihmettelen tämän nuoren naisen vanhempia. ei tämä tuore isäkään saa kokea mitä on valvoa yöllä vauvan kanssa, ja syytä kyllä olisi!!

Vierailija
11/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä sossuun tmv. viranomaisiin, ja niin suosittelen sinuakin neuvomaan tuota nuorta tekemään...!

Fakta on se, että lapsella on oikeus sekä isään että äitiin. Toki jos isä on päihdeongelmainen tmv. niin häntä pitää vältellä, mutta tässä asiassa ulkoupuolinen taho (rossu, perhenuvola) tuo objektiivisuutta asiaan.

Vierailija
12/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän tapaaminen on järjestetty niin että saa käydä katsomassa lasta äidin kotona, muttei joka päivä. Pois pitää olla klo 21 mennessä. Samoin jos äiti ja vauva käyvät isän luona, äidin pitää olla kotona klo 21. Äidillä on siis kotiintuloaika. Äiti nyt vaan suostuu, en tiedä miksi.

Sossun aikaa odotellaan.

Vierailija
13/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se "pahinhan" on jo tapahtunut joten miksei saisi nukkua samassa talossa saati samassa sängyssä, koska sitä seksiä on jo harrastettu. ihmettelen tämän nuoren naisen vanhempia. ei tämä tuore isäkään saa kokea mitä on valvoa yöllä vauvan kanssa, ja syytä kyllä olisi!!

Syytä olisi päästä kantamaan vastuuta, muutenkin kuin elareilla. Ei raha mitään lopulta opeta tälle isälle.

ap

Vierailija
14/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen vaihtoehdon siinä näet? Minä en näe minkäänlaista. Itsekin tulin SUUNNITELLUSTI raskaaksi siinä iässä, ja asuin jo valmiiksi lapsen isän kanssa. Vaikkei täysi-ikäinen olekaan, niin kyllä 17v pitäisi olla jo aika aikuinen. Tyttö siis, pojista en puhu mitään, mutta toivon että tyttärenikin ymmärtää katsella itseään vanhempia miehiä. Annan hanelle saman neuvon kun äitini antoi minulle aikoinaan: Älä yritäkään tuoda näytille alle 10 vuotta itseäsi vanhempaa miestä. Olin 15v kun hän sanoi sen.

Vierailija
15/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen vaihtoehdon siinä näet? Minä en näe minkäänlaista. Itsekin tulin SUUNNITELLUSTI raskaaksi siinä iässä, ja asuin jo valmiiksi lapsen isän kanssa. Vaikkei täysi-ikäinen olekaan, niin kyllä 17v pitäisi olla jo aika aikuinen. Tyttö siis, pojista en puhu mitään, mutta toivon että tyttärenikin ymmärtää katsella itseään vanhempia miehiä. Annan hanelle saman neuvon kun äitini antoi minulle aikoinaan: Älä yritäkään tuoda näytille alle 10 vuotta itseäsi vanhempaa miestä. Olin 15v kun hän sanoi sen.

Äidin isä päätti että muuttoa ei tule ennen kuin äiti on 18v.

ap

Vierailija
16/16 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä tuoreelta isoisältä. Nyt ei pidä tuijottaa ikänumeroa (joka ei hirveästi poikkea tuosta 18:sta), vaan miettiä lapsen parasta. Ja se on perheen yhteensaattaminen! Näin myös se kuuluisa vastuu tulee kannettua nuorilta vanhemmilta, siinähän he oppivat ja kasvavat. Vanhempien parisuhde kun tunnetusti on lapsen koti. Ja se on sitten myöhemmän ajan murhe, jos homma ei toimi. Nyt pitää yrittää. Ja tietenkin kaikki tuki isovanhemmilta tarvitaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan