Olen lomaillut ainoastaan kaukokohteissa. Matkaopasta olen nyt
katsonut ja järkyttynyt.
Onko meno ihan normaalia? Oppaita vaivataan mitä ihmeellisimmillä asioilla. Käyttäydytään kuin idiootit!
Onko sarja todellinen?
Kommentit (12)
ollaan itse nähty kuinka ihmiset menee vaan oppaiden perässä ja kyselee ties mitä tyhmiä.. yleensä ovat vanhuksia. ei olla ite ikinä opasta tarvittu eikä olla menty matkatoimiston järjestämille retkille. eikä mennä tulevaisuudessakaan
matkustaa Alyniaan. Ällöttävä se joku paikallinen Kirka ja luultavasti kaikki turkkilaismiehet.
etteivät mene ikinä esim nyt alanyaan.
Kuulostaa tosi fiksulta ;)
Eiköhän raha ole kuitenkin esteenä tässäkin ja syy laitetaan ohjelmaan..
10 vuotta sitten etelässä kahdesti ja molemmissa paikoissa oli ihan uskomattoman tumpeloita turisteja. Söivät kaikki ateriat hotellin ravintolassa, kun oli turvallisempaa, ettei vaan tarvinnut mihinkään uuteen paikkaan lähteä. Eivät käyneet kaupoissa, eivät ostaneet tuliaisia, eivät käyneet retkillä tms. Altaalla vaan koko päivä ja sitten vähän kävelyä ehkä max 200 metrin päähän.
vanhempia rouvia siis kyseessä. Kerroin heille aamiaispöydässä että olin käynyt ostoksilla promenadin päässä olevassa isossa ostoskeskuksessa ja mummot olivat, että ai, onko siellä sellainen? Ja yksikin heistä oli kohteessa jo VIIDETTÄ kertaa. Jotenkin oli vain jäänyt tämä puolen kilsan päässä oleva ostoskeskus käymättä. Siis ei tosiaan matkailu avarra kaikkien maailmaa!
Itse olen lähinnä kaupunkilomilla ollut, joten mulle oli itsestäänselvyys, että etelässä ei jämähdetä altaalle tai hotellille, vaan käydään myös naapurikaupungissa, nähtävyyksillä jne.
joillekin. Eihän tuollaista sarjaa muuten voisi edes tehdä. Yritä nyt ap kuitenkin ymmärtää, että kyseessä on vain marginaalinen ihmisryhmä, ohjelman alussahan sanotaan, että joka viikko Turkissa lomailee tuhansia suomalaisia. Suurin osa osaa pitää huolta itsestään ja viettää mukavaa lomaa.
Itsestäänhän se on kiinni mitä lomalta haluaa ja mitä siellä tekee. Me olemme matkailleet useasti matkatoimiston kautta emmekä ole koskaan käyttäneet oppaan palveluita muuten kuin parilla opastetulla retkellä. Olen käynyt myös Alanyassa ja loma oli oikein onnistunut.
ps. Miksi mainitset, että olet lomaillut ainoastaan kaukokohteissa? Ihan samalla tavalla siellä on oppaat ja heitä vaivaavat idiootit...
katsonut ja järkyttynyt.
Onko meno ihan normaalia? Oppaita vaivataan mitä ihmeellisimmillä asioilla. Käyttäydytään kuin idiootit!
Onko sarja todellinen?
On kuin eri planeetalta verrattuna tuohon Turkkiin.
Ei ole noita ällöjä miehiä.
On kuin eri planeetalta verrattuna tuohon Turkkiin. Ei ole noita ällöjä miehiä.
ollaan itse nähty kuinka ihmiset menee vaan oppaiden perässä ja kyselee ties mitä tyhmiä.. yleensä ovat vanhuksia. ei olla ite ikinä opasta tarvittu eikä olla menty matkatoimiston järjestämille retkille. eikä mennä tulevaisuudessakaan
Me ollaan käyty yhdellä pakettimatkan retkellä. Oltiin Italiassa kaupunkilomalla ja matkatoimisto järjesti retken San Marinoon. Meidän olisi ollut hankala mennä sinne julkisilla vauvan kanssa eikä haluttu autoa vuokrata yhden päivän reissua varten.
Retki tarkoitti käytännössä bussikuljetusta.
Monet niistä retkistä on aika hassuja, mutta on siellä ihan hyviäkin joukossa.
Enemmän harrastetaan omatoimimatkoja, mutta ei kauhistella pakettimatkoja ja voidaan jopa osallistua retkillekin =).
Oppaallekin ollaan kerran esitetty kysymys 0_0
Vauva sairastui matkalla ja haluttiin tietää mistä löytyisi hyvä lääkäri.
ollaan käyty retkillä, mutta paikallisten järjestämillä.. esim. thaimaassa oltiin retkellä missä oli vain paikallisia ja me =D ne on halvempia ja hauskempia!
Thaimaassa ei lomaile yhtään junttia suomalaista? :D
vaan että oltiin paikallisten järjestämillä retkillä missä PAIKALLISET kävi!!
Itse olen ollut yhden kerrran espanjassa aurinkomatkojen matkalla ja mä en kertaakaan tarvinnut opasta siellä ollessa.
Mä luulen että suurin osa on ihan fiksuja ja kysyy jos on jotakin oikeita ongelmia.
eli aika pieni ryhmä on tolloja.