Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte töissä toisen työntekijän negatiiviseen palautteseen?

Vierailija
19.03.2010 |

Minä olin tänään sijaisena eräässä paikassa jossa olen ollut työharjottelussa syksyllä.

Pari viikkoa sitten olin myös yhden päivän siellä.

Tiedän, että minulle sattuu varmasti virheitä, kun en ole siis vielä edes valmistunut ammattiini ja uutena ei aina kaikkea muista.

No, eräs vanhempi työntekijä sitten sanoi tänään että olit viimeks tehny väärin, miten sinä sillälailla kun olit harjoittelussa siinä työpisteessä niin kauan? Ja siis olin siinä viikon (mielestäni ei mitenkään pitkä aika).

Minä sitten vaan sanoin että hyvä saada palautetta, että koetan kyllä tehdä kaikki hyvin ja oikein, mutta on niin paljon muistettavaa.

Ja siis ei minua haittaa jos saan neg. palautetta, mutta tämä työtekijä vaan sanoi sen jotenkin ilkeästi.

Saatan kyllä olla liian herkkäkin. Mä olen ollut lasten kanssa kotona kauan ja nyt kun olen saanut olla vähän töissä, niin on itsellenikin tärkeää että teen työni hyvin.

Ja tuntuu että onko minulla edes niitä taitojakaan, miten selvitä työelämän ongelmatilanteissa??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sitä pahoittaa mielensä jos toinen sanoo ilkeästi. MInusta sinun vastauksesi oli hyvä. Pärjäät kyllä ja "nahkasi paksuuntuu" sitä mukaa kun pääsen paremmin sisään työhön ja työyhteisöön. Tämä ko. ihminenkin voi ajan myötä paljastua sellaiseksi, että kuulostaa ilkeältä vaikka ei ehkä tarkoita.

Vierailija
2/2 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää oikein oma itseni, kun olen toisaalta niin herkkä. Toivon todella että se nahka tästä paksuuntuu..=)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla