Voiko kauhempaa tapahtua kun löytää kotoa
aviomiehensä sängystä toisen naisen kanssa...itse touhussa
Kommentit (18)
kotoaan oma aviomies ja lapset murhattuina. Eikö olisi aika paljon kauheampaa?
Onko nainen sun sisko tai paras kaveri...
Tuttavani löysi miehensä aivot pihalle ammuttuna.
Oli tappanut itsensä.
Aivonpalat on kamalampi kuin spermaläikät.
Löydät miehesi siltä sängystä naapurin Reiskan kanssa. Et voi kilpailla Reikaa vastaan sillä sulla ei ole antaa miehellesi sitä mitä Reiskalta löytyy.
voi olla paljon kamalampiakin asioita. Mm. nuo yllämainitut esimerkit..
Mutta vertahyytävänä kostona sille voi tilata raclettekoneen.
Löytää miehensä päiväkirja ja sieltä selkeää todistetta siitä, että mies rakastaa toista, mutta ei ole sortunut. Paljastatko lukeneesi ja suutut vai pidätkö tiedon sisälläsi. Jos löytää miehen toisen naisen kanssa sängystä, niin saa ainakin suuttua näkyvästi ja raivota hetken.
Löytää miehensä päiväkirja ja sieltä selkeää todistetta siitä, että mies rakastaa toista, mutta ei ole sortunut. Paljastatko lukeneesi ja suutut vai pidätkö tiedon sisälläsi. Jos löytää miehen toisen naisen kanssa sängystä, niin saa ainakin suuttua näkyvästi ja raivota hetken.
Psykologiset trillerit vois alkaa näin. Sitten päädytkin jo murhaamaan miehen rakkaudenkohteen jollakin kierolla tavalla. Tai ainakin syötät sen koiralle xylitolia ja kissalle aspiriinia.
kyselemään tätä esim. Chileen tai syöpäosastolle.
Tule sitten kertomaan, mitä mieltä olivat?
Esimerkiksi löytää miehensä sängystä lapsensa kanssa tai sinun äitisi. Mutta suurimpia tragedioita toivottavasti et tule kohtaamaan koska tuo on sinun pahin skenaariosi.
sitä silti löytää miehensä mieluummin kuolleena kuin toisen naisen kanssa. Jos se on kuollut, voi ajatella aina, että olipa se Pete hyvä mies ja niin rakastava, toisen naisen jälkeen taas pitää katkerasti ajatella, että miksi tuhlasin siihenkin paskiaiseen 15 v, kunpa ei oltaisi tavattu, ei se ees koskaan rakastanut mua ja oon paljon rumempikin kuin se Sirpa.
Esimerkiksi löytää miehensä sängystä lapsensa kanssa tai sinun äitisi. Mutta suurimpia tragedioita toivottavasti et tule kohtaamaan koska tuo on sinun pahin skenaariosi.
jos mun mies kirjottas päiväkirjaa...
jos mun mies kirjottas päiväkirjaa...
Minustakin tuo oli jotenkin absurdi ajatus: oma mies pitämässä päiväkirjaa jostain tunne-elämstään... päiväkirjaa voi pitää auton huolloista tai valokuvaukseen liittyen säästä ja teknisistä asioista. ;) ja silloinkin sitä sanotaan lokiksi.
ja silloinkin sitä sanotaan lokiksi.
Ja tulin siihen tulokseen, että ko tilanne on oikeastaan paras mahdollinen. Sillä miä luultavimmin olet jo siihen mennessä epäillyt miestäsi. Ja miehesi on pitänyt ongelmaa iha vain oman mielikuvituksesi tuotteena. Mik helpotus lieneekään todeta, että et olekaan ollut vainoharhainen.
löytää vaikkapa miehen kuolleena vuoteestaan.