Sukulainen kolaroi meidän pihalla...
Meillä oli auto parkissa kotipihallamme ja sukulainen lähti omalla autollaan pihasta ja raapaisi tosi ikävän näköisen naarmun meidän auton takapuskuriin. Siinä aikamme selvitettiin juttua ihan keskenämme, mutta tämä sukulainen oli sitä mieltä ettei meidän autoon tullut mitään jälkeä ja syy oli meidän, koska autoa ei ollut putsattu lumesta -> hän ei siis voinut nähdä autoamme... Oli huolissaan vain omaan autoon tulleesta naarmusta, hyvä ettei siitä sentään vaatinut minulta korvauksia... Lähti paikalta ja ilmoitti ettei aio meille korvata mitään.
Mietinkin tässä nyt että ottaako tässä nyt sitten vain suoraan poliisiin yhteyttä? Vai vakuutusyhdistykseen? Ihan selkeä juttuhan tuo on, ja minä itse silminnäkijänä ja autoissa olevat kolhut vastaa toisiaan jne. Ensimmäinen kolarin tyyppinen juttu minulla, niin en tosiaan tiedä miten menetellä nyt...
tee vaan vahinkoilmoitus. Siihen kuvaat tilanteen niin kuin se mielestäsi kävi. Vahinkoilmoituksessa kysytään vastapuolen tietoja, kirjaat nekin.
Jos teidän vakuutusyhtiöt eivät pääse keskenään yhteisymmärykseen, niin rikosilmoitus tehdään varmaankin sitten vakuutusyhtiön toimesta.