Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

CM Mammuttimarkkinoiden Lassie-tarjoushaalari - kantsiiko ostaa?

Vierailija
16.03.2010 |

Siis se 35 eur haalari + hanskat.

Onko ihan huonoa laatua, vai oisko ihan ok? kurahousuja kai kuitenkin pidetään huonommilla loskakeleillä päällä.

(Ei tule pv-kotikäyttöön, kotipuistoilu ja kerho vain.)

Mikähän jälleenmyyntiarvo noilla, vaikka huutiksessa... kai niistä kympin saa??

Vai pitäiskö odottaa jos sais Hulluilta Päiviltä Ticketin asua - toisaalta ne kai ollut 2 osaisia ja jotenkin kuvittelisin että kokohaalari kuitenkin kivempi lapsilla (1 ja 4 v.).

ja ne pitäis päästä heti aamulla hakemaan, ikinä en oo onnistunut niitä saamaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"halppis"- ja "kampanja" -haalarit ovat olleet oikein hyviä, meillä on niitä ollut vuosien varrella useita.

Lassien supratech-kangas (jota melkeinpä niillä on kaikissa haalareissa polven ja pyllyn kohdalla ainakin) on todella kestävää kangasta.

Saumat ei ole teipattuja ja joitakin yksityiskohtia on vähemmän, mutta mitä sitten?

Heijastimia niissä on joskus vähänlaisesti, itse en ihan sellaista ostaisi missä ei ole ollenkaan, mutta niitäkin oi ommella tai liimata jälkeenpäin lisää.

Vierailija
2/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan pistää kauheesti rahaa haalareihin... 70 eur saisin molemmille ja hanskatkin siihen, kun taas helposti voi mennä yhden lapsen haalariinkin tuo summa.

Toisaalta noi tarjousLassiet oli ehkä vähän turhankin ärtsyn värisiä (se pinkki)..? Onko junttimaiset? Sehän oli melkein NEONpinkki :).

Muistaako joku oliko CM:llä palautusoikeus ja miten kauan???

Ens viikolla vois katsoa meinaan Soksko 3+1 tarjoukset, mutta toi CM:n tarjous on vaan tän viikon voimassa... Vois ostaa ne ja palauttaa ensi viikolla jos Sokokselta löytyykin parempaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin heti kun näin tarjouksen, meillä 1 v taapero ja haalari tuntui ja näytti ihan ok.

Turha ostaa aina Reima;n kalliita haalareita kun kasvaa niin äkkiä ulos vaatteesta..ja halvemmat merkit voi olla peräti parempia kuin kalliimmat!

tosin Reiman haalarit ovat tosi hyviä ja kestäviä mutta ajattelin nyt kokeilla Lassieta

Vierailija
4/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää löytyy molemmille kokoja että saa samanlaiset..

Mutta täytyy tuo palautusoikeus vielä selvittää jos tulee katumapäälle.

Tuota jälleenmyyntiarvoa mietin vielä - huutiksessa on aika hyvin maksettu Reiman haalareista, esim. 30 eur jostain minkä oon ostanut 50-60 eurolla. Eli "käyttö"hintaa jää vain n. 20 eur.

Tuosta Lassiesta ei varmaan suhteessa saa ihan noin hyvin, että n. 50 % uuden hinnasta.

Jos sais 10-15 eur niin käyttöhinta jäis suht samoihin... oiskohan se Reima silloin kuitenkin parempi.. (tosin en mä tiedä onko ne tarjous-Reimat sen parempia.)

Tosin ainahan haalareille voi tapahtua jotain ettei myytävää jää, ensisijaisesti ostan toki omaan käyttöön.

ap

Vierailija
5/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta noi tarjousLassiet oli ehkä vähän turhankin ärtsyn värisiä (se pinkki)..?

Ostettiin juuri tytölle tuo tarjoushaalari (+hanskat). Valittiin haalari, jonka alaosa on harmaa, yläosa hennon vaaleanpunainen samoin hanskat. Oikein kaunis väriyhdistelmä mielestäni. (Hieman tylsän ja tavallisen näköisiähän nuo Lassiet ovat, mutta nyt värit olivat harvinaisen nätit. Mm. hennon vaaleanpunainen + harmaa ja lime + harmaa.)

Meillä on noita tarjous-Lassieita ollut monena vuonna (myös toppahaalareina) ja oikein tyytyväisiä olemme olleet hinta-laatu -suhteeseen.

Vierailija
6/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin itsekin ostaa mutta tulin siihen tulokseen ettei värit sovi mun tytölle. Maksoin sitten tuplahinnan Lennen haalarista. Taisin olla turhan nirso : )

Vierailija
7/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ihan normaali 14 vrk palautusoikeus. Myös ale- ym. tavaroille, mutta varmista vielä käydessäsi.

Vierailija
8/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheen vierestä, mutta sokoksen 3+1 päivää alkaa kyllä jo huomenna. Ja ne tuotteet on netissä, voit katsoa sieltä valikoiman ja hinnat.

Vierailija
9/11 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jälleenmyyntiarvoa mietit!

Ja 2-osaisesta voi olla iloa kesälläkin, takki ihanan ohut ja söpökin vielä!

Lassie aika junttimerkki( älkää kermostuko), tarkoitan ettei ehkä esim huutiksessa hyvällä hinnalla mene...mut ei voi tietää varmasti, riippuu varmaan väristä.

haalaria ei tuu käytettyä kovin pitkään, mielestäni 2-osaisen käyttöaika paaaljon pidempi!

Alennuksia kyllä tällä hetkellä löytyy kun etsiskelee....

Vierailija
10/11 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Sellossa myös alennuspäivät.

Jesper Juniorissa oli motions-haalari 25e! Aika ärhäkät värit myös, mutta esim perus pinkki ja turkoosi yhdistettynä vaaleanruskeaan.

Ja vedenpitävyyskin 3000pilaria. Ei paha.

Vierailija
11/11 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kivat värit, turkoosinsininen yläosa ja harmaa tai kirkkaan sininen alaosa. Isommalla lapsella on edellinenkin haalari vastaava ja se ainakin on ollut tosi hyvä, ei mitään valittamista. Mä en ainakaan tuplahintaa halua maksaa (etenkin kun ne kaikki reimat oli mun mielestä vähemmän kivoja).

Ajatteleeko joku oikeasti lasten haalarimerkeistäkin mikä on junttia ja mikä ei?! Tai ehkä mä olen erikoinen kun mun mielestä kaikki haalarit, tuuliasut ja vastaavat on oikeastaan aika kauheita kaikki, mutta näissä sääoloissa vaan kätevät ja sen takia välttämättömät. Tai me vietetään puolet keväästä Ranskassa eikä siellä ikinä tuollaisia kehtaisi lasten päälle laittaa, tosin siellä on puistoissakin kuivaa ja puhdasta...