Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsi osaa itse siivota huoneensa?

Vierailija
12.03.2010 |

Ei siis pelkästään laita tavaroita paikalleen vaan imuroi, pyyhkii pölyjä, tyhjentää roskiksen jne. Vaatehuoltoa en tähän laske mukaan, se on kai aika pitkään vanhempien vastuulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä omat huoneet yläkerrassa ja tulee aika harvoin itsekin siellä imuroitua, imurin raahaaminen prosessi, mutta meillä jo 5 v haluaa yleensä olohuonetta imuroida ( 7 v:llä jo vähän velvollisuus imuroida...). Musta viimeistään 10 v alkais olla se aika, että itse siivotaan oma huone, mutta äidin muistuttamista, että nyt siivotaan se huone tarvitaan varmaan niin kauan kuin asuu kotona.

Vierailija
2/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei välttämättä vielä ihan kuitenkaan. Eli perässä saa kulkea tai muuten jää oven taakse villakoirat pyörimään ja pari hyllyä välistä pyyhkimättä, vaikka kuinka yrittäisi opastaa. Harjoitellaan, harjoitellaan... Omat tavaransa laittaa kyllä paikalleen, mutta välillä sitten järjestellään yhdessä kunnollisemmin laatikot yms. kun alkavat tursua yli. (Kamat menee siis oikeisiin paikkoihin, mutta nekin vielä vähän sinnepäin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti siivonnut itse huoneensa minä imuroinut mutta nyt 7v itse jo vähän imuroikin ja vaatteet viikkaa kaappiin.

Ollut aina vähän sellainen "minä itte" lapsi.

Vierailija
4/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat sisarukset taas eivät todellakaan.

Vierailija
5/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroiminen on sen verran helppoa, että se luonnistuu hienosti. Osaisi varmaan lattioitakin luututa, mutta meiltä löytyy vain höyrypesuri, johon en kyllä vielä anna koskea.....

Vierailija
6/6 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luututakin jos on tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme