Huonosti pukeutunut: tajuatko ettei sinulla ole tyylitajua?
Kommentit (31)
Mua ei oikeasti haittaa marketin alennusmyyntivaatteissa kulkeminen ;-)
valitettavasti. Mutta kaikkea ei voi olla...
Usein ruokakauppaan lähdettäessä tiedän näyttäväni linnunpelättimeltä. Ei haittaa kun tiedän tarvittaessani osaavani näyttää tyylikkäältä. Useimmiten en vain jaksa käyttää siihen kallista aikaani.
Käsitätkö etä sinun tyylitajusi ei välttämättä ole esimerkiksi indie-dandyjen tyylitajua? Eikä liikunnallisen ihmisen tyylitajua? Eikä vaikkapa Emojen?
ei ole makua, eikä rahaa ostaa muotia, läskiäkin on
Tajuatko sä, että kaikille se ei merkitse yhtään mitään?
Enkä edes tiedä mistä sitä saisi.
En ole ap, mutta olen sitä mieltä, että on olemassa yleismaailmallinen käsite "tyylitaju". Se tyylitaju voi olla minun mielestäni järkyttävä, mutta tyyliä tällä toisella voi olla. Onhan punkkarillakin tyylitajua, vaikka en häntä kauniina pidäkään.
Käsitätkö etä sinun tyylitajusi ei välttämättä ole esimerkiksi indie-dandyjen tyylitajua? Eikä liikunnallisen ihmisen tyylitajua? Eikä vaikkapa Emojen?
Yritän välillä terästäytyä, mutta mä en tykkää vaatteista enkä niiden sovittelemisesta. Rahasta tää ei oo niinkään kiinni.
Siksi mä kuljen vuodesta toiseen samoissa nukkavieruissa vermeissä.
Moni ihminen voi olla tyylikäs eli noudattaa omaa tyyliään, mutta ei silti pukeudu siten kuin minä pukeutuisin. Tunnistan heidät silti tyylikkäiksi.
(en ole ap)
mutta ei ole mitään tyylikästä päälle pantavaa näillä läskeillä!
Kuljen vanhoissa retkuissa ja haaveilen laihtuvani entisiin mittoihin. Kaapit olisivat täynnä tyylitajuisen vaatteita!
parempia aikoja. Tällä haavaa ainoa mikä kiinnostaa on se, että vaatteet tuntuu mukavilta päällä ja sopivat käyttötarkoitukseensa. Se siitä.
Eikä minusta tässä ollut siitä puhe, vaan siitä ettei ole MITÄÄN tyyliä. Ne tyylittömät ovat usein sellaista hirveää sekametelisoppaa, eli esimerkiksi pinkit korkokengät, harmaat liian isot lököverkkarit, lyhyt musta gootihenkinen takki jossa paljon ketjuja ja remmejä, päässä batiikkikuvioitu turbaani ja kädessä kahvipaketeista ommeltu kassi. Ääriesimerkki, mutta pointti varmaan tuli selville?
Eikä minusta tässä ollut siitä puhe, vaan siitä ettei ole MITÄÄN tyyliä. Ne tyylittömät ovat usein sellaista hirveää sekametelisoppaa, eli esimerkiksi pinkit korkokengät, harmaat liian isot lököverkkarit, lyhyt musta gootihenkinen takki jossa paljon ketjuja ja remmejä, päässä batiikkikuvioitu turbaani ja kädessä kahvipaketeista ommeltu kassi. Ääriesimerkki, mutta pointti varmaan tuli selville?
Minulla on paljon tyylikkäitä vaatteita kaapissa odottamassa sitä, kun niitä taas voi käyttää. Laitan tuulipuvun ja talvilenkkarit kun olen lasten kanssa tuossa pihalla.
mutten mä jaksa aina sitä käyttää.