Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olette laihtuneet imetysaikana?

Vierailija
11.03.2010 |

mulla on nyt raskaana painoa n.95kg,ennen raskautta 89kg.Pitäis pudottaa ainakin tuonne 75kg,mielummin 65kg

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa lähtenyt 11kg. saas nähdä paljonko sit jää kun imetys loppuu:)

Vierailija
2/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduin sitten kun imetys loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 10 kk. Raskauden jälkeen painoin n. 74 kg, nyt 63 kg. Mutta olen kyllä kiinnittänyt syömisiini huomiota, en ole mitenkään mässäillyt tms. niinkuin jotkut väittävät tekevänsä ja silti laihtuvat imettäessä... Aikaisempien imetysten aikana en miettinyt yhtään mitä söin ja lihoin/pysyin samassa.

Vierailija
4/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopussa painoin 86kg. puolessa vuodessa lähti niin et painoin n 70kg, jokA on mulle normalioaino, tuo 65 oli ehkä liian vähä. olen 183cm pitkä...

nyt olen raskaana ja taas on 17,5 kg tullut :O rv 37+5 että taigtaa taas keretä tuo 20 kg:kin mennä rikki, mutta toivottaavasti lähtee yhtä hyvin.

Vierailija
5/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskilot jäivät joka kerran laitokselle

Vierailija
6/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärille mennessä painoin 83, nyt 58, eli siis 25 kiloa? Vauva on nyt 10kk ja imee vielä 5krt päivässä.

No ei kai se ihan noin mene... Olin laitoksella vajaan vuorokauden vauvan syntymän jälkeen, joten kotiin palatessa olin varmaan vielä reilusti yli 70 kiloa, mutta siitä ne nopeasti sulivat. Vauvan ollessa 2kk olin normaalipainossani, joka on 62 kiloa. Nyt olen siis sen alle, kun tuo tuntuu imevän kaikki rasvat minusta.

Ollaan kaikki yksilöllisiä, muttamistä ihmeestä johtuu, että joku laihtuu vasta imetyksen jälkeen? Itse olen varma, että alan lihoa, kun lopetan...

Vierailija
7/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hormonit tasaantuivat. Imettäessä olin sekaisin kuin käkikello, vähän allapäin ja ilmeisesti söin koko ajan. En nyt mikään pontso ole ollut ikinä, painoin viimeisilläni 65 kiloa ja imetyksen loputtua paino oli yhä samassa, vaikka vauva oli siis tietenkin jo maailmassa. Imetyksen tauottua, paino laski normaaliin, eli sinne 56 kilon kieppeille.

Vierailija
8/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino tippu siihen missä se oli ennen raskautta. Kolme lasta. Eli n. 10kiloa tippunu aina imetyksessä. Kilot ei vaan jää ja ei kyllä haittaakaan. Mutta kyllä ajattelen jonkin verran mitä suuhun laitan ja kuinka usein. Eli noudatan terveellisiö syömistapoja. Niin pysyy iho, mieli sekä kaho terveenä ja pitkään. Luulis ainaki.

Vierailija
9/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis terveellisiä ja keho.

Vierailija
10/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko tehokkaasti. Ennen raskautta painoin 58kg ja nyt 56kg. Raskaudessa lihoin 11kg eli kaikki lähteny.. epäilempä itselläni käyvän niin, että lihon jahka lopetan imetyksen..

Vierailija
11/11 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin synnäriltä lähtiessä saman verran kuin raskauden alussa. Kotiinmenon jälken lihoin taisi tuo synnytyksen jälkeinen masennus olla syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä