Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua huutismyyjiä, jotka ei anna tilinumeroaan

Vierailija
08.03.2010 |

En vaan niinku ymmärrä, että mitä jarkeä on MYYDÄ jotain tuotetta vvaivautumatta sitten antamaan tietoja saadakseen maksun siitä????

Eilenkin sulkeutui minulle kolme huutoa, joiden "myyjistä" ei ole kuulunut pihahdustakaan. Vaikka olen välittömästi kysynyt tilitietoja.

Harmittaa, kun näistä ei etukäteen tiedä. Jättäisin ehdottomasti tämösten "myyjien" kohteet huutamatta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletkos katsonut sitä huuto netin vastausviestiä eli saat sellaisen, jos voitat huudon ja tilinumero on monella usein siellä viestin alakulmassa?

Äläkä vastaa siihen huuto netin viestiin vaan sen myyjän sähköpostiin eli myyjän sähköpostiosoie on alempana!

Vierailija
2/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot on ainakin aina automaattiviestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet FIKSUT myyjät käyttävät automaattiviestiä, joka on huuto.netin viestin loppupuolella.

Sitä paitsi, et ole sattunut huomaamaan, että jos vastaa huuto.netin viestiin, niin se menee myyjälle automaattisesti?

t. kypsä ap

Vierailija
4/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei roiku netissa 24/7 kyttäämässä huutokohteitaan.

Ja aivan kuin 2 sanoi, tilinumero voi olla automaattisessa vastausviestissä tai myyjän kuvauksessa (ihan yhtä ärsyttävää mun mielestä)

Vierailija
5/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos myyjä on ollut viikonlopun reissussa ja lähtenyt aamulla töihin, ei siinä kuule välttämättä ehdi lukea sähköpostia. Ihmetyttää tuollaiset hätähousut, jotkut varmaan asuvat netissä ja sähköpostin ääressä, mutta eivät todellakaan kaikki!

Vierailija
6/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myy. Jos itse myyn, niin en silloin odotakaan, että ostaja olisi heti sekunnilleen maksamassa. Mutta luulisi, että myyjä laittaisi tilitietonsa tyrkylle mahdollisimman vaivattomasti käytettäviksi?

t. ap

Vierailija
7/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtet sulkeutui eilen sunnuntaina ja nyt on maanantai....hei halooo.

Itse olen päivät töissä ja omaan sähköpostia luen yleensä joka ilta, jos ei ole menoja.

Malta nyt vielä vähän ennen kun lähet haukkumaan vastaamattomuudesta.

Vierailija
8/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kypsyttää huutajat joille annan yli kuukauden maksuaikaa eikä rahoja kuulu eikä vastaa yhteydenottoihini.

Toinen paskamainen ryhmä on huutajat, jotka ostaa alle 10 euron tuotteen ja kun on sovittu, että tavara tuodaan hänen kotikaupunkinsa keskustaan ilmaiseksi kun on kulkua niin kehtaa pyytää monen kilometrin kiekkaa ja tuomaan tavaran ilmaiseksi kotiinsa, vaikka tästä ei ole mitään sovittu.

Missä maailmassa nämä ihmiset elävät!

Vierailija
9/9 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytävää mutta en uskalla mokomaa palvelua käyttää, kun olen viikonloput mökillä "ilman netti" ja viikollakin välillä reissussa. En ehdi päivystää nettiä 24/7. Saisin varmaan piiiitkiä negoja, kun en vastaa justiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi