Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahalliasiaa, vähän kakkajuttua :/ Ei herkille.

Vierailija
03.03.2010 |

Älkää lukeko jos ällöttää. Olen vähän hämilläni ja kysyn siksi onko jollain ollut vastaavaa. Lapseni on 4 v. ja olimme uimahallissa. Kesken uimisen hän sanoi että pitää käydä vessassa. Menimme vessaan ja lapsi teki tarpeensa. Autoin pyyhkimisessä ja huomasin, että lapsen "jenkkakahvojenkohdassa" on molemmilla puolilla ruskeita pilkkuja. Pyyhin siitäkin paperilla ja ihmettelin mitä se on. Lapsella ei ole ripulia joten ei voinut roiskua. Viime kerrallakin, kun olimme uimassa, huomasin samassa kohdassa jotain likaa. Hän haluaa yleensä käydä kakalla kun olemme uimassa, yritän että kävisi kotona sitä ennen mutta "ei tule mitään".

Otin sitten lapsen maahan pudonneen uimapuvun ja katsoin sitä tarkemmin, puvussa oli tomaatinsiemeniä siellä täällä. Täh? Myöskin ruskeita pikku pilkkuja oli ympäriinsä. Haarakohdassakin. Haistoin (joo ällöä) ja kakalta se haisi. Söimme eilen tomaatteja.

Kysyin lapselta, että kakkasiko hän housuun. Ei kuulemma. Väitti kivenkovaan että ei. En nähnyt altaissa mitään pökäleitäkään. Pesin sitten uimapuvun ja menimme takaisin uimaan.

Mitä tämä nyt voi tarkoittaa? Kakkaako lapseni vedessä ja kakat uiskentelevat uimapuvun sisällä? Mutta miten siellä on niin pieniä paloja vaan, nuppineulan kokosia, ei mitään hankaumatahroja. Lapsi sanoi että joku toinen oli varmaan kakannut altaaseen ja ne tarttui hänen uimapukuunsa....

Mitä minä teen nyt? Pidämme uimisesta, mutta en halua että lapseni kakkaa veteen! Hän on (tietenkin) sisäsiisti eli kuiva, eikä tee mitään housuunsa. Mutta mikä tuolla uimahallissa on?

Viimeksikin ihmettelin niitä "likoja" lapsen vartalossa mutta luulin enemmänkin kivenmuruiksi tms. En kyllä tiedä mistä sellaisiakaan uimaveteen tulisi. Käymme suihkussa ennen uimista.

Apua!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehdottomasti et saa hakea syitä muista.

Vierailija
2/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut huomaamatta kakkaa mukana.

Mua ainakin usein pierettää ennenkuin meen kakalle.:D Tosin ei mulla sitä kakkaa silti alkkareissa oo...

Mut ehkä lapsen maha on ollu vähän sekaisn tai jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 4-vuotiaat selittelevät!

oletteko uimahallissa poreiden päällä voisiko se vaikuttaa. Juoko tai meneekö hänellä suuhun kloorivettä, siitä menee vatsa oudon tuntoiseksi (muistan omasta lapsuudesta)? Ja kyllähän se kakka sinun tytön pyllystä on tullut, tietääkö sitten itse lapsi sitä vai luuleeko oikeasti että jonkun muun... Jos sama homma jatkuu niin pidä taukoa ja kokeile vaikka puolen vuoden kuluttua uudelleen ihan meidän kaikkien vuoksi!

Vierailija
4/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko uiminen sitten liian "rankkaa" että suolet menee suoriksi? Lapsi siis ui itse ilman apuvälineitä. En kyllä huvita lopettaa koko touhua kun pidämme uimisesta, mutta joku juttu pitää keksiä kun ei altaaseen saa kakata.

Vierailija
5/20 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ongelma väheni sitten ja loppui kokonaan kun valitin lapselle aina asiasta. Nyt sitten tänään olimme uimassa ja kappas, uimapuvussa oli taas ruskeita läiskiä! Ja lapsi on jo 6-vuotias!

Voi ei, alkaako se taas? :(

Vierailija
6/20 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minäkin olen täällä. Rankkaa tää lomailu!

Vierailija
7/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/20 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa nyt, että uimahalliin ei lähdetä ennenkuin kotona käydään kakalla.

Vierailija
9/20 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se mahdollista? Tyttö siis kyseessä.

Ja vaikka piereskelisi vedessä niin ei sen mukana kotonakaan kakkaa tule. Olen vähän järkyttynyt niiden tomaatinsiementen takia. Muuten voisin jopa alkaa jotenkin syyttää muita, että tuli toisten kakat uikkariin, mutta kun tiedän että oma lapseni söi niitä eilen salaatissa.

Tosi ällöttävää kyllä, että koko vartalo kylpee kakassa uimapuvun sisällä. Ja ajatella, jos veteen on tullutkin jotain kökkäleitä! En kyllä nähnyt, yritin oikein etsiä. Eihän tuon ikäiselle voi enää uimavaippoja laittaa, kun tavallisistakin pääsi eroon 2 v. sitten!

Vierailija
10/20 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sanoi että joku toinen oli varmaan kakannut altaaseen ja ne tarttui hänen uimapukuunsa....

Vierailija
11/20 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei selvästi ole lapsia?

Vierailija
12/20 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sanoi että joku toinen oli varmaan kakannut altaaseen ja ne tarttui hänen uimapukuunsa....

ja nelivuotiaat sanookin aina totuuden vai mitä eikä koskaan huijaa? Tai edes yritä? ;) Ei ole provo.

Vierailija
13/20 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut tuolle väitteelle kiitos!

Vierailija
14/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se mahdollista? Tyttö siis kyseessä. Ja vaikka piereskelisi vedessä niin ei sen mukana kotonakaan kakkaa tule. Olen vähän järkyttynyt niiden tomaatinsiementen takia. Muuten voisin jopa alkaa jotenkin syyttää muita, että tuli toisten kakat uikkariin, mutta kun tiedän että oma lapseni söi niitä eilen salaatissa. Tosi ällöttävää kyllä, että koko vartalo kylpee kakassa uimapuvun sisällä. Ja ajatella, jos veteen on tullutkin jotain kökkäleitä! En kyllä nähnyt, yritin oikein etsiä. Eihän tuon ikäiselle voi enää uimavaippoja laittaa, kun tavallisistakin pääsi eroon 2 v. sitten!

Eiköhän enemmän ällöä ole, että muut ihmiset joutuu kylpemään pentusi paskoissa! Älä vie sitä uimahalliin, ennen kuin oppii hallitsemaan suolentoimintansa. Hyi olkoon..

Vierailija
15/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kylpyammeessa. oli kova kakkahätä kesken kylvyn, mutta pidätin ja se meni ohi. tai niin luulin. vähän ajan päästä huomasin ammeessa pökäleen, enkä todellakaan huomannut sen tulevan ulos!!

ikää mulla oli n. 4-6 vuotta ja tapaus oli ainoa lajissaan. mitään pidätys ongelmia tms. ei ole ikinä ollut. en osaa neuvoa, mutta toki lohduttaa, ettei se ainutlaatuinen "vika/vahinko" ole :)

Vierailija
16/20 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allasvesi=toisen ripulia.

Vierailija
17/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lukeko jos ällöttää. Olen vähän hämilläni ja kysyn siksi onko jollain ollut vastaavaa. Lapseni on 4 v. ja olimme uimahallissa. Kesken uimisen hän sanoi että pitää käydä vessassa. Menimme vessaan ja lapsi teki tarpeensa. Autoin pyyhkimisessä ja huomasin, että lapsen "jenkkakahvojenkohdassa" on molemmilla puolilla ruskeita pilkkuja. Pyyhin siitäkin paperilla ja ihmettelin mitä se on. Lapsella ei ole ripulia joten ei voinut roiskua. Viime kerrallakin, kun olimme uimassa, huomasin samassa kohdassa jotain likaa. Hän haluaa yleensä käydä kakalla kun olemme uimassa, yritän että kävisi kotona sitä ennen mutta "ei tule mitään".

Otin sitten lapsen maahan pudonneen uimapuvun ja katsoin sitä tarkemmin, puvussa oli tomaatinsiemeniä siellä täällä. Täh? Myöskin ruskeita pikku pilkkuja oli ympäriinsä. Haarakohdassakin. Haistoin (joo ällöä) ja kakalta se haisi. Söimme eilen tomaatteja.

Kysyin lapselta, että kakkasiko hän housuun. Ei kuulemma. Väitti kivenkovaan että ei. En nähnyt altaissa mitään pökäleitäkään. Pesin sitten uimapuvun ja menimme takaisin uimaan.

Mitä tämä nyt voi tarkoittaa? Kakkaako lapseni vedessä ja kakat uiskentelevat uimapuvun sisällä? Mutta miten siellä on niin pieniä paloja vaan, nuppineulan kokosia, ei mitään hankaumatahroja. Lapsi sanoi että joku toinen oli varmaan kakannut altaaseen ja ne tarttui hänen uimapukuunsa....

Mitä minä teen nyt? Pidämme uimisesta, mutta en halua että lapseni kakkaa veteen! Hän on (tietenkin) sisäsiisti eli kuiva, eikä tee mitään housuunsa. Mutta mikä tuolla uimahallissa on?

Viimeksikin ihmettelin niitä "likoja" lapsen vartalossa mutta luulin enemmänkin kivenmuruiksi tms. En kyllä tiedä mistä sellaisiakaan uimaveteen tulisi. Käymme suihkussa ennen uimista.

Apua!

Näitä jostain syystä nykyään tapahtuu aikuistenkin altailla. Tampereella ja oulussa on muutaman päivän ollut suljettuna koko uimahalli, kun vierasperäistä bakteeria on levinnyt veteen.. Siitä ei jostain syystä paljon lehdissä kirjoitella että millaiset ihmiset kuseksii ja paskoo altaisiin..

Vierailija
19/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli se ketju, jossa juoksijat valittelivat kakkahädän iskevän aina juostessa. Olisiko kenties jotain samantyylistä lapsella, että tietynlainen liikunta saa vatsan toimimaan?

Vierailija
20/20 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nostosta, mutta ongelma on jo poistunut! Lapsi on 10 v ja teki tuota viimeisen kerran kuusivuotiaana :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi