Suutuin miehelle aiheesta josta ollaan riidelty vuosia
ja taas mies petti luottamukseni. On pyytänyt nyt TAAS monta kertaa anteeksi, mutta mulla on niin petetty olo...
Meillä on lapsivapaa ilta ja piti lähteä yhdessä syömään alkuillasta. Ja tulla ajoissa kotiin saunomaan.
Lähdenkö miehen kanssa syömään vielä (piti lähteä aikoja sitten), yksin baariin vai jäänkö kotiin kiukuttelemaan?
Kommentit (8)
Oon joko sokea tai sitten et ole eritellyt tarkemmin. Riippuu kai aikalailla jutun vakavuusasteesta. Tuo syömään lähteminen tietysti olisi mukavin vaihtoehto, jos vaikka tyyntyisit samalla :)
Mmiten tulisi toimia, että olisit mahdollisimman pian mahdollisimman tyytyväinen ja onnellinen? Toimi siten.
ja opetella keskustelemaan siitä asiasta josta olette riidelleet vuosia. Eikö teillä jo järki sano ettei samalla tyylilla kannata jatkaa!!!
Vois jessus kun joitain ei pitäisi päästää naimisiin kun ei osata arvostaa toista!
Kaikkia mahdollisia tyylejä olen tässä vuosien varrella ehtinyt kokeilla. Aina silti joudun pettymään ja pahoitan mieleni.
ap
ja opetella keskustelemaan siitä asiasta josta olette riidelleet vuosia. Eikö teillä jo järki sano ettei samalla tyylilla kannata jatkaa!!! Vois jessus kun joitain ei pitäisi päästää naimisiin kun ei osata arvostaa toista!
ap
Mmiten tulisi toimia, että olisit mahdollisimman pian mahdollisimman tyytyväinen ja onnellinen? Toimi siten.
ratkaisutyylejä on jo yritetty, ja silti sama tilanne on jatkunut vuosia.
Eikö silloin olisi syytä hyväksyä tosiasiat ja lakata vatvomasta samaa asiaa. Joko nielet sen kiltisti tai sitten eroat.
kaikkea on kokeiltu ja riitely jatkuu. Jotenka liittykää siihen 50% jotka eroaa kun eivät saa sovittua asioita. Jos et voi antaa anteeksi ja kunnioittaa toista niin ero on se vastaus.
Mutta vuosittain kuitenkin. Olen tyhmänä aina halunnut luottaa, kun mies on luvannut toimia toisin. En siis haluaisi luovuttaa sen asian takia, mutta silti se syö mua. Mies on hyvä mies ja isä muuten, tuo on ainoa asia, jos syö suhdettamme.
Se on totta, että mun täytyy joko hyväksyä asia, jos koen siihen pystyväni tai sitten erota.
Toisaalta nyt kysyin vain sitä, lähdenkö miehen kanssa syömään, yksin baariin vai jäänkö kotiin osoittamaan mieltäni :)
ap