Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos myöhästyy töistä itsestä riippumattomista syistä, täytyykö se aika tehdä ns sisään silti?

Vierailija
24.02.2010 |

Itsestä riippumattomat syyt esim säätila, liikennevälineiden puute/toimimattomuus yms?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantajan armeliaisuudesta, mutta kyllä työnantajalla on oikeus vaatia tekemään tunnit täyteen.

Vierailija
2/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mitään force majeure -sääntöä ole! Jos et ole (aikuinen ihminen kai olet?) tajunnut sitä, että ikkunanpieliin ulottuvat lumikinokset saattavat vähän hidastaa bussin kulkua, ja lähtenyt riittävän ajoissa kotoa ehtiäksesi töihin, niin kyllä, sinun täytyy tehdä sovitut tunnit. En voi kuvitella yhtään syytä, miksi työnantajan pitäisi kärsiä tappio tekemättömistä tunneista - sinähän niistä palkankin saat. Ota palkatonta lomaa, jos et voi mennä työpaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu varmaankin hieman työpaikasta!

Itse olen töissä jossa tietyt työt pitää tehdä tiettyyn aikaan, eli jos myöhästyisin, muiden olisi vain paikattava asia, koska asioiden on tapahduttava oikeaan aikaan. Ja päivän päätyttyä taas ei olisi mitään järkeä jäädä turhaa "korvailemaan" sinne, kun se työ on jo tehty. Eli minun ei tarvitsisi korvata. Mutta en ole koskaan kyllä myöhästynytkään.

Vierailija
4/4 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkan saaminen työnantajasta riippumattomista syistä myöhästyy,täytyykö sinun kuitenkin saada se?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä