Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itkitkö liikutuksesta ultrassa? (ev)

Vierailija
23.02.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin itkin, kun ensimmäistä kertaa kuulin neuvolassa sikiön sydänäänet.

Vierailija
2/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes synnytyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes synnytyksessä.

En tiedä miksi, mies on itkenyt kaikissa kolmessa synnytyksessä, mua vaan ei ole itkettänyt. En yleensäkään itke ilosta.

Vierailija
4/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä synnytyksissäkään, vaikka muuten olen itkuherkkä.

T: kohta neljän äiti

Vierailija
5/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista kun odotin, niin olihan se mieltä mullistavaa. Tästä toisesta raskaudesta varhaisultrassa pääsi helpotuksen kyyneleet, kun kaikki oli kunnossa. Tuore km takana. Tässä en enää kyllä NP ultrassa itkenyt...

Synnytyksessä itkin, mutta en liikutuksesta vaan kivusta. =D Olen todella kipuherkkä...

Vierailija
6/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella onnellinen olin kyllä. Jälkikäteen on nousseet kyyneleet monesti silmiin kun olen katsonut kuvia lapsistani juuri syntyneinä.

Vierailija
7/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 9+4, pituutta vauvalla 2,5cm, silti ultrassa erottui sydämen syke, käsivarret ja jalat. uskomaton tunne kun tajusi että tuo "toukka" mun mahassa aiheuttaa kaiken sen väsymyksen ja oksetuksen. Yritystäkin oli takana reilu vuosi, joten olin ikionnellinen kun kuvaan vauva piirtyi.

Vierailija
8/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovetin itseni, kun selvisi, et niskaturvotus suuri ja sikiö mahdollisesti sairas. Nyt odotellaan kauhulla kromosomikokeiden tuloksia. Kunhan ne tulevat, itken ilosta tai surusta...

Vierailija
9/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ollut ihan sataprosenttisen varma siitä, että alkio ei ole hengissä, mutta sydämensyke siellä näkyi ja kuului. Siitä kolmen päivän päästä tulikin oikeasti keskenmeno, silloin itkin ultrassa taas...

Vierailija
10/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin tokana päivänä synnytyksen jälkeen kun isoisäni kuoli.

Vierailija
11/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa, kun lääkäri sanoi, että nythän täällä näkyy pieni sikiö ihan oikeassa paikassa ja sydän sykkii. Kävin viikko sitten ultrassa eikä näkynyt mitään. Olin melkein varma, että on tuulimuna.

Vierailija
12/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan silkasta onnesta, kun sain mahdollisuuden olla raskaana. Ja itkin kyllä sitten vielä monet kerrat uudelleenkin, kun lapsi oli syntynyt ja tuhisi vierelläni synnärillä. Oi onnea.

Vierailija
13/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peruin päätökseni abortista. Se oli elämäni paras päätös, vaikka tekikin minusta nuoren yksinhuoltajan.

Olen nykyään onnellinen kolmen äiti, jolla vakituinen työ ja ihana aviomies.

Vierailija
14/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään kuulessani sydänäänet, enkä synnytyksessä enkä itseasiassa pariin viikkon sen jälkeenkään.

Onnellinen olin kyllä.

Kun kuulin ystäväni raskaudesta, itkin silloin.

Vierailija
15/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vai helpottunut, kun np-ultrassa näkyi elävä, pieni sikiö. Ja huvitti lähinnä se meneminen, ei siinä itku ollut herkässä.

Vierailija
16/16 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmissa raskauksissa, ekoissa ultrissa