Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: seurustelusta...

Vierailija
22.02.2010 |

toisen ketjun innoittamana kyselisin, että kuinka pian tapaamisen jälkeen aloitte seurustella? entä missä vaiheessa aloititte seksin?

Minä tapailin ensin 5kk ennen kuin aloitimme vakavemman suhteen. Seksi tuli mukaan toisilla treffeillä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin n. 3kk ennen seurustelua. Seksi mukana ekalla tapaamisella. Yhdessä edelleen 10v jälkeen.

Vierailija
2/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa... Ystäväni pyysi kertomaan,että hänellä yli vuosi tapailua ennen mitään sitoumuksia. Seksiä ekoilla treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5 vuotta mieheni kanssa kavereita ennenkuin aloimme seurustella. Tuosta noin viikko pari ja harrastimme ensimmäisen kerran

Vierailija
4/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolinen vastaa että noin vuosi tapailua ja ekoilla treffeillä seksiä (siis ei varsinaiset treffit vaan normaali baarihoito) :)

Kenenköhän mies mahtaa olla!!!???? :D

Vierailija
5/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffeillä harrastimme ihanaa seksiä (kannatti odottaa!). Mies olisi halunnut alkaa heti seurustelemaan, mutta minä halusin pitää vielä vapauteni. Jatkoimme tapailua (seksin merkeissä) hieman vajaan vuoden kunnes olin valmis vakiintumaan. Olen tyytyväinen päätökseeni, sillä tapailu aikanamme tutustuin ihanaan mieheen, josta tuli lohduttajani huonoina hetkinä. Hän oli naimisissa,joten suostuin minäkin sitten seurusteluun, koska tiesin ettemme voi koskaan olla yhdessä.

On silti hyvä tutustua tarjontaan ennen vakiintumista!

Vierailija
6/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tavattiin niin alettin nussimaan ja seukkaamaan muutaman kymmenisen minuutin sisalla.. heh :-) Ja siis ihan oikeesti siina meni max 1 tunti. Nyt ollaan oltu naimisissa kohta 2 vuotta.

Vierailija
7/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tavattiin niin alettin nussimaan ja seukkaamaan muutaman kymmenisen minuutin sisalla.. heh :-) Ja siis ihan oikeesti siina meni max 1 tunti. Nyt ollaan oltu naimisissa kohta 2 vuotta.

ompas siellä ollut nopeaa toimintaa!! :D

Vierailija
8/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas siellä ollut nopeaa toimintaa!! :D

nykyään enää seurustella mutamaa kuukautta ennen seksin aloittamista???

Vierailija
9/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viitti tuhlata aikaa jos ei ole tarvis

Vierailija
10/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteet kestää max muutaman kuukauden, en ehtisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa jos jäisin pitkäksi aikaa odottelemaan.

Vierailija
11/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttaa jopa yhteen ennen kuin (ihan oikeaa) seksiä oli ekan kerran. Mä en vaan ollut valmis aiemmin. On siitä se hyvä puoli, että mies tietää etten ikinä voisi harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa.

Vierailija
12/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttaa jopa yhteen ennen kuin (ihan oikeaa) seksiä oli ekan kerran. Mä en vaan ollut valmis aiemmin. On siitä se hyvä puoli, että mies tietää etten ikinä voisi harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa.

ehkei tuntemattoman kanssa mutta odota kun yksinäisyys suhteessa tms. iskee ja duunipaikan Antti alkaa lämmittää. En pahalla siis sano, vaan ihan siltä pohjalta että kommenttisi perusteella vaikutat, no, aika kokemattomalta.

Itse olen pannut niinkin paljon ettei jaksa kiinnostaa tollaiset seikkailut, ja hyvä niin.

Vierailija
13/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella veikkaisin,että menetit neitsyytesi miehellesi. Hän luulee siksi ettet käy vieraissa,koska et voi tietää olisiko parempaa tarjolla!

Korjaa toki ,jos olen väärässä!!!

Vierailija
14/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ensin kokeilla toimiiko sängyssä ennen kuin aletaan seurustelemaan!

Jos seksi toimii ja muutenkin synkkaa niin sitten kehiin tulee vakiintuminen.

Jos synkkaa ja aletaan seurustella,mutta seksi ei toimikaan niin sepä on sitten vähän kurjempi juttu!!!

Vierailija
15/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehestäni ja minusta tuli pari, niin laskemme seurustelun alkaneen ensitapaamisesta. Jos emme olisi päätyneet kunnolla yhteen, niin toki ne ekat tapaamiset olisivat olleet vain treffejä ilman seurustelua. Emme siis missään vaiheessa sopineet että "nyt ruvetaan seurustelemaan" tai kysytty että "Alaks' sä olee mun kaa? ;) "

Seksiin (=yhdyntä) meni pari kuukautta ihan toteuttamishankaluuksien vuoksi. Ei siis ollut mitään rauhallista paikkaa tai aikaa.

Vierailija
16/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehestäni ja minusta tuli pari, niin laskemme seurustelun alkaneen ensitapaamisesta. Jos emme olisi päätyneet kunnolla yhteen, niin toki ne ekat tapaamiset olisivat olleet vain treffejä ilman seurustelua. Emme siis missään vaiheessa sopineet että "nyt ruvetaan seurustelemaan" tai kysytty että "Alaks' sä olee mun kaa? ;) "

Seksiin (=yhdyntä) meni pari kuukautta ihan toteuttamishankaluuksien vuoksi. Ei siis ollut mitään rauhallista paikkaa tai aikaa.

seurustelu alkaa siitä,kun kumpikaan ei enää halua tapailla muita. sitä ennen kyse on avoimesta suhteesta ja tapailusta!

Vierailija
17/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelu alkaa siitä,kun kumpikaan ei enää halua tapailla muita. sitä ennen kyse on avoimesta suhteesta ja tapailusta!

alan seurustelemaan niin minunkin mielestäni se alkaa siitä,kun tapaillaan vain yhtä ihmistä. Ellei sovita,että olisi aika vakinaistaa suhdetta.

Minä tapailen miehiä aina pari kolme kuukautta ja pidän vaihtoehdot käsillä. Jos kaikki toimii miehen kanssa (sängyssä ja muutenkin) niin sitten olen valmis unohtamaan muut ja olemaan vain hänen kanssaan!

Vierailija
18/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis viimeisin tapaus...

Seksiä toisella tapaamisella. Hengailtiin noin puoli vuotta ja sitten aloimme seurustelemaan!

Vierailija
19/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 6 vuotta, tosin tapasimmekin jo ala-asteella :) Ja heti alettiin seurustella kun siltä tuntui, ei siinä ollut mitään alkulämmittelykierrosta. Seksi tuli mukaan vasta reilun vuoden kuluttua, silloin oltiin 17v eli ei pidetty turhaa kiirettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan