Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvkaa minua mitä teen?

Vierailija
22.02.2010 |

Inhoan olla kotiäitinä ja olenkin nyt opiskellut n yli puoli vuotta.Koulutus ei suju koska minulla on ooppimisvaikeuksia.Töitä en ilman ammattia saa eikä täälläpäin ole töitä tarjolla.Mieheni pakottaa käymään koulussa jotta saisin ammatin ja työn ja pystyisin maksamaan puolet kuluista.Tietää että itkemällä teen tehtäviä kun en vain pärjää vaikka kuinka opiskelen.Opiskelen ammattikoulussa kaupan ja hallinnon alalla eli muille ei vaikeaa mutta mulle on.Pitäiskö mun erota ja jättää mieheni?näin hän varmasti saisi työssäkäyvän fiksun naisen joka olisi hyvä esimerkki lapsellemme ja kattaisi puolet kuluista.Mitä sinä tekisit jos et koulussa todellakaan pärjäisi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kilttejä ja neuvokaa mitä teen.

Vierailija
2/2 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä vaikka työkkärissä keskustelemassa ja testaamassa minkälainen ala sinulle mahdollisesti sopisi paremmin. Oppisopimuskoulutus voisi olla hyvä vaihtoehto, siinä maksetaan palkkaakin ja samalla saa hankittua ammatin. Koulussa istumista ja teoreettisia tehtäviä on vain vähän. Ammatti on kaikille tarpeen oli sitten miestä tai ei, nykyään on tosi vaikea saada töitä ilman mitään tutkintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi