Ärsyttääkö muita "sitten joskus/joku kerta"-tyypit.
Minua ärsyttää, siis nämä voitais "joku kerta" järjestää/tehdä sitä ja tätä, mutta ikinä se ei sitten kuitenkaan toteudu.
Lähipiirissäni on näitä useampia. Kovasti aina innoissaan suunnittelevat ties mitä, mutta ikinä eivät saa mitään aikaiseksi. Ja auta armias jos ehdotan, että päätetään päivä tai sovitaan edes joku suuntaa-antava ajankohta niin johan on pasmat sekaisin.
Kommentit (7)
Itsekin usein sanon "joskus" mutta aina tarkoitan, että olen tosissani. Vihaan lupausten pettämistä, turhia kutsumisia joita ei aiotakaan toteuttaa ja olen hyvin tarkkaa siksi itse mitä päästän suustani.
Yksi tuttavapariskunta on molemmat kolmivuorotyössä eikä heillä ole koskaan aikaa tavata. En ymmärrä miksi he aina haluavat suunnitella jotain yhteistä, kun se ei koskaan oikeasti toteudu.
Mä olin ennen tuollainen. Nyt olen oppinut, etten anna edes toiveita mistään. Tunnen itseni ja tiedän, etten saa mitään aikaiseksi.
itse kun olisin se tuumasta toimeen tyyppi:Dvarsinkin anoppi toisinaan ärsyttää,puhuu että voitaisiin käydä lapsien kanssa siellä ja siellä..etc Ei silti koskaan käytä,puhuu vain.
kun heti muistaa, ettei siitä kuitenkaan mitään tule, eikä siis herättele toivoa. Antaa toisen puhua pehmosia, mitä se minua ärsyttämään.
Ennen oli, mutta noi "joku kerta" -tyypit ovat karsiutuneet ns. luonnollisen poistuman kautta. Noh, eivät sentään ole kuolleet, mutta kaveripiiristä ne ovat jääneet, kun eivät ole itse saaneet aikaiseksi edes tulla kylään. Mulla on nykyään sellanen reipas ja aikaansaava ystävien joukko, joka järjestää sitä sun tätä puolin ja toisin.