Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä noro-virulsen aiheuttama vatsatauti edennyt?

Vierailija
20.02.2010 |

mietin, että onko tämä edes noroa vai joku muu juttu. Olen kolmatta päivää kipeä: ensin lihaskivut ja vilu ja vatsan kipristely, sitten oksennus, nyt vatsa murisee ja on vesiripuli, mitään ei oikein voi syödä. Kuulostaako norolta ja kauankohan tällainen tauti tuppaa kestämään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen norona ainakin pitänyt, meihin ei ihan hevillä iske mikään kesympi pöpö. Muutaman päivän tosi ellottava olo,sitten vesiripuli ja kuumetta yhden yön. Toisella lapsella oksentelua ja kuumetta. Aika hitaasti itää, pelkään pahoin, että joku 3-4 henkinenkin perhe riutuu tämän merkeissä kolmatta viikkoa. :(

Vierailija
2/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotitädit mainostivat pikaiseksi taudiksi ja itse virun kohta jo neljättä päivää samoin oirein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti kesti aika monta päivää, kolmisen päivää jossain muodossaan per henkilö. Mutta iti nopeasti siis tartunnasta oireisiin. Noron itämisaika onkin jotain 12 tunnista alkaen.

Mutta kyllä se siitä helpottaa, ja joillain voi tulla lievänäkin. Kuten itselläni, jotain tautia selvästi oli, muttei oksentamista tai kuumetta.

Vierailija
4/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klooripitoisen desinfiointiaineen, muuten voi elää pinnoilla pari viikkoakin. Eli hygienian kanssa erittäin tarkkana.

Vierailija
5/5 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilivat pari päivää, oksensivat päivän ja ripuloivat viisi päivää :( Eli kova on tauti.

Pikaista parenemista teille!