Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana pääsykokeissa

19.02.2010 |

Onko muita kohtalontovereita?

Tilanteeni on sellainen että haen tulevana keväänä Amk ja valintakokeet kesällä.

Laskettu aika loppukesästä joten olen menossa pääsykokeisiin ison vatsan kanssa, raskaus alkaa jo nyt näkyä. Olen myös ilmoittanut kyseisen linjan opettajalle että olen tulossa raskaana pääsykokeisiin ja kysyin mielipidettä kannattaisiko odottaa vuodella, mutta päinvastoin, vastaanotto oli hyvä ja kannustava.

Olisi mukava kuulla jos on muita samassa tilanteissa olleita ja millaista oli?

Eniten arveluttaa kanssahakijat, mahtaa olla aikamoista kyräilyä ja miten itse saa pidettyä hermot kurissa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistun itse myös tulevaan hakuun ja olen nyt rvk13 ja pääsykoeaikaan masu on jo suurehko. Sinne vaan reippaasti, mikäli vointi antaa luvan. Itse mietin aluksi samaa mutta haluan opiskelupaikan ja olen tehnyt/teen sen eteen töitä joten miksi en sitten hakisi ja aloittaisi sitten kun lapsi on kasvanut. Osallistuuhan miehetkin vaikka usealla on armeijaan meno edessä. :)

Vierailija
2/2 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pääsykokeet 17.6. ja laskettu aika 2.7., eli hyvä jos mahdun sinne penkkiin istumaan :D Musta raskaus ei ole este hakemiselle; päinvastoin! Masua kasvatellessa on hyvää aikaa lukea (jos vaan pystyy keskittymään ja nukkumaan yönsä kunnolla) ja kokeeseen voi mennä asenteella "mitäs sit jos en pääsiskään; pian mulle on tulossa jotain paljon parempaa" :) Mutta tsemppiä kaikille pääsykokeisiin ja toivottavasti nappaa, niin ei tarvitse ensi vuonna hakea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla