Näenkö mistään kuka on käynyt facebook sivullani?
Kiinnsotaisi tietää paljonko sivulla ylipäätään käy populaa.
Kommentit (8)
toivottavasti FB ei koskaan sitä sallikaan, koska se tekisi ihmiset varovaiseksi vierailemaan muilla kuin parhaimpien ystävien sivustoilla.
Kukaan enää uskaltaisi katsoa yhtään kenenkään sivua, ettei vaan tulisi vääriä päätelmiä.
En ajatellut tuolta kantilta. Olisin tsekannut liikenteen sivullani yleensä, ei muuten väliä minulle kuka käy ja missä :)
ainakin minun kavereillani oli semmonen 10 nimeä, jotka klikkaa heidän sivuaan eniten!!!!
mistä ne nimet tuli???joku laskurihan siellä on pakko olla
mua kauhistutti tuo niin, että lopetin toisten pfofiilien aukaisemisen kokonaan. käyn vaan siinä pääsivulla...
ainakin minun kavereillani oli semmonen 10 nimeä, jotka klikkaa heidän sivuaan eniten!!!! mistä ne nimet tuli???joku laskurihan siellä on pakko olla
ainakin minun kavereillani oli semmonen 10 nimeä, jotka klikkaa heidän sivuaan eniten!!!! mistä ne nimet tuli???joku laskurihan siellä on pakko olla
Kävin kokeeksi klikkailemassa kavereita joiden sivulla en ole KOSKAAN vielä käynyt että sattuisko heillä olemaan tuo mystinen Who clicked on my profile? ja olin molemmissa 5. aktiivisin vaikka seinät olivat tosi vilkkaat. Myöhemmin sovellus on osoittautunut humpuukiksi muillekin...
Eihän tota vielä voi saada selville, vai voiko?