Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos firma lähettää laskun takaisin kun osote ollu väärin, niin joutuuko

Vierailija
18.02.2010 |

uuden ep:n laskee siitä päivästä eteenpäin?Sillähän voivat pelata itelleen lisää maksuaikaa, siat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä miten tällases tapaukses tehään.

Vierailija
2/7 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräpäivä on n 2 viikkoa siitä kun maksaja laskun kätösiinsä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän firma ole voinut laskua saada, eikä voi pelata mitään?

Vierailija
4/7 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katuosote pl:n sijaan.

Mistä päivästä alkaen siirrän eräpäivää eteenpäin? Siitä kun mä olen saanut laskut palautuksena takaisin vai siitä millon he on lähettäneet ne takasin? Postileimasta näkyy lähetyspäivä.

Vierailija
5/7 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katuosote pl:n sijaan. Mistä päivästä alkaen siirrän eräpäivää eteenpäin? Siitä kun mä olen saanut laskut palautuksena takaisin vai siitä millon he on lähettäneet ne takasin? Postileimasta näkyy lähetyspäivä.

Eihän ne saajat voi laskua takaisin lähettää, jos ovat sen kerran jo saaneet, vaikka siinä olisikin väärä osoite =O En nyt oikein ymmärrä. Mistä tiedät että firma on tuon laksun saanut? Ettei posti ole sitä palauttanut suoraan puutteellisen osoitteen takia?

Vierailija
6/7 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoite on väärin, pitää olla pl-osoite ja sen vuoksi laskua ei ole käsitelty. Pitääkö eräpäivää siirtää vai ei, kuuluu kysymys..?

Vierailija
7/7 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoite on väärin, pitää olla pl-osoite ja sen vuoksi laskua ei ole käsitelty. Pitääkö eräpäivää siirtää vai ei, kuuluu kysymys..?

Teet kiltisti uuden laskun ja ep sen mukaan. Katuosoite voi olla käyntiosoite mutta PL on ilmeisesti tässä tapauksessa firman laskutusosoite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi