Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä vähän tyhmä kun en anna lapsia isälleen ja vietä itse vapaita viikonloppuja?

Vierailija
18.02.2010 |

Mulla on oma asunto lasten kanssa, vaikka lasteni isän kanssa seurustelenkin (tai en ole tällä hetkellä varma). Mulla olis mahdollisuus pukata lapset isälleen ainakin joka 2. viikonloppu ja viettää itse lomaa omalla asunnollani.

Oonko mä vähän tyhmä kun en käytä tilaisuutta hyväkseni ja menen itsekin aina lasten mukana miesystäväni asunnolle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi veisit lapset vain isälle?????

Vierailija
2/4 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma asunto lasten kanssa, vaikka lasteni isän kanssa seurustelenkin (tai en ole tällä hetkellä varma). Mulla olis mahdollisuus pukata lapset isälleen ainakin joka 2. viikonloppu ja viettää itse lomaa omalla asunnollani.

Oonko mä vähän tyhmä kun en käytä tilaisuutta hyväkseni ja menen itsekin aina lasten mukana miesystäväni asunnolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaisin lapset ja vaatekassit perjantaina isän autoon, jäisin omalle asunnolleni, menisin suihkuun ja joko nukkuisin ja katsoisin elokuvia tai lähtisin kavereiden kanssa bilettämään?

Nyt jatkuva syyllisyys siitä että lapsille tapahtuu joku onnettomuus jos en ole läsnä.

Tämä liittyy nimenomaan yön yli vierailuihin isän luona, päivisin en ole huolissani siitä miten lapseni isällä pärjäävät.

Vierailija
4/4 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalta olet vähän hölmö,koska lapsille voisi tehdä hyvää olla isällään ilman sinua=)

Eihän niitten tarvii koko viikonloppua siellä olla..meillä oli lapset joka viikonloppu yhden yön isällään=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän