Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset...

Vierailija
18.02.2010 |

Minulla on useampi lapseton sisko. Heillä on aina ollut sellainen tyyli, että eivät yritä, jotenkin alisuorittavat. Samaten perheasioissa ollaan itse tekemättä, mutta keskitytään haukkumaan muita.

Minä olen toisenlainen. Teen asioita aina kykyjeni ylärajoilla ja reilusti ylikin. Saan aikaan ja menestystäkin on tullut. Hankin myös kaksi lasta.

Nyt olen lopen kyllästynyt siihen, että nämä siskoni kommentoivat kaikkia tekemisiäni lasten kanssa. Kaikki on väärin, väärin ja väärin.

Kenelläkään ei ole mitään kokemusta lapsista, ei koulutusta alalle tms. mutta silti jotenkin ovat automaattisesti pätevämpiä ja tietäväisempiä. Suorastaan pahantahtoisesti.

Neuvot ja mielipiteet ovat ihan järjettömiä, tyyliin "lasta ei saisi opettaa pukemaan itse, vaan viisivuotiaskin tarvitsee hellyyttä, kouluun ei saisi laittaa, kun ei se itsenäisyys vielä ole tarpeen, lapselle pitää syöttää ruokaa koko ajan, jotta saa tarpeeksi ravintoa - siis kulkea ruokakulho kädessä ja tuikkia siitä ruokaa vähän väliä 5 - 6 -vuotiaan suuhun... Jne. Oikeasti!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä