Maailman himmein haamuplussa!
Näkeeköhän kukaan muu tässä mitään viivaa? Vessan kirkkaassa valossa ihan varmaan näkyi toinen viiva, vaikka katsoin kuinka monta kertaa, tuijottamatta!
http://www.aijaa.com/v.php?i=5761207.jpg
Kommentit (10)
Eri asia sitten on, onko se plussa vai viivanpaikka. Ainakin Pregent Stick ja RFSU antavat tuollaisia haaleita viivoja aina - oli raskaana tai ei.
Toivon sulle plussaa!
nauti. Minä kyllä näin siinä heti haamuviivan, taisi olla tietsikanruutu just oikeessa kulmassa. Toivotaan parasta. Tule kertomaan myöhemmin kuin kävi.
Tsemppiä ja nauti tunteesta. Itse en sitä enää tule koskaan tuntemaan, lapsiluku täynnä.
Eri asia sitten on, onko se plussa vai viivanpaikka. Ainakin Pregent Stick ja RFSU antavat tuollaisia haaleita viivoja aina - oli raskaana tai ei. Toivon sulle plussaa!
tosin mulla ei koskaan RFSU näyttänyt viivanpaikkaa huvikseen, vaikka sillä tuli tärpin toivossa paljon testailtuakin.
Toivottavasti ap:lla tärppäsi :)
Olen tehnyt viimeisten neljän vuoden aikana kymmeniä testejä, joten kokemusta on! RFSU:n testit muuten ovat antaneet MONTA plussaksi tulkittavaa tulosta, vaikka on ollut nega.(Tulos on vaihdellut puolentunnin sisällä moneen kertaan selvästä plussasta negaan.) Tällä nyt käyttämälläni testillä en ole saanut ikinä edes haamua aikaan, ja nyt se näkyy vielä kuivuneessa testissäkin :) Kunhan vain raskaus jatkuu normaalisti *koputtaa puuta*.
mutta peukkuja silti :) mun haamuviivani aloitti eilen päiväkodissa...
Teehän testi uudelleen parin päivän päästä, toivotaan parasta! :)
sinänsä oli vielä testatakaan, mutta kun on niin varma olo että nyt tärppäsi, niin testasi kokeeksi (kp.25) Kyllä se viiva näkyy nyt täällä keittiössäkin, vaikka ei kyllä tosiaan näy tuossa kuvassa kun kävin katsomassa sen Aijaassa uusiksi. Tätä on vain pakko jakaa JOHONKIN, kun ei irl uskalla edes itselle ääneen sanoa :)))
vaan, mun silmiin kyllä tarttui... =D Tosin mulla oli ihan samanlainen "haamuplussa", raskausviikkoja on nyt takana 30+2