Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko talon jossa on

Vierailija
16.02.2010 |

valmiina seinät ja itse pitäisi tehdä loput? Eli ulospäin valmiin näköinen mutta sisällä puuttuu kaikki pinnat ja kaapit sun muut. Miksi joku myy keskeneräistä taloa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu, ero, vakava sairastuminen...onhan noita syitä.

Vierailija
2/5 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tekniikan ihmelapsi kun olen. :D mutta siis ostaisis todellakin juuri tuollaisen mielummin kuin täysin valmiin. saisi itse sitten tehdä talosta juuri mieleisensä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu, ero, vakava sairastuminen...onhan noita syitä.

Tai harmaata taloutta, kuititonta kauppaa, ALV:t tilittämättä, samoin työnantajamaksut, vakuutukset kanssa, joutunut verotarkastajan ja poliisin tutkittavaksi, ehkä vankilaan, lisäksi työn jälki on epäluotettavaa ja mitään korvauksia/korjauksia et talousrikolliselta ikinä saa....

Itse harkitsin kauppaa tällaisen kanssa. Välittäjänä toimi ammattailainen eräästä isosta välitysfirmasta, jolla on vihreä logo ja siinä planeetan kuva. Myyjän/rakentajan taustat selvitin itse, välittäjä ei niistä kertonut vaikka varmasti tiesi. Kerroin molemmista poliisille ja joutuivat heti tutkintaan.

Eli älä osta tuollaista, sanon minä.

Vierailija
4/5 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin itse oman näköiseni kodin:-D!

Vierailija
5/5 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niitä myydään sen takia koska ostajalla on mahdollisuus vaikuttaa omaan tulevaan asuntoon materiaalivalinoilla ja sisutuksen tyypillä. itse olen tehnyt monta tollasta asuntoa ja kaikki on myyty ja asiakkaat tyytyväisiä. Ja minä olen tyytyväinen. Tosin on niitäkin että myydään rahan puutteen vuoksi ja muiden syiden takia. Mä ostaisin heti mut vaatisin että rakentaja tekee sen loppuun niillä materiaaleilla mitä itse haluaisin. Säilyypä takuu sitten