Miksi ette käytä pesuvatia tiskien huuhteluun?
Siis kaikki te jotka valitatte toisessa ketjussa yhdestä tiskialtaasta.
Kommentit (8)
kun olen saanut itse suunnitella keittiöni ja siellä on ne 2 allasta, jotka halusin??? Siellä mitään valiteta vaan vertaillaan kokemuksia. Sitäpaitsi minusta on järjetöntä kastella taso (kyllä, väistämättä roiskuu kyllä tiskipuuhissa) jos voin valita kunnon tiskipöydänkin.
astioihin jää pesuainejäämiä. Siksi huuhtelen juoksevan veden alla.
Tosin en ole tuossa ketjussa vastaillut. Mutta olisihan se toinen iso allas kiva, jotta sinne saisi lastata pestyt. Tiskipöydällä kuitenkin odottaa vielä likaisia, niin siihen ei ainakaan heti mahdu ne tiskatutkin.
Mä en halua säästää vettä sillä kustannuksella, että astioihin jää pesuainejäämiä. Siksi huuhtelen juoksevan veden alla.
Täällä toinen joka ajattelee samoin!!
jolloin ei ollut juoksevaa vettä. Näin toimitaan myös vanhempieni kesämökillä, joka vanha, sähkötön talo, jossa vedet kannetaan sisään ja ulos. Tosin eihän kukaan estä sitä käyttämästä juoksevan veden asunnoissakaan. (Suomi on vapaa maa.)
Meillä on kaksi allasta ,mieheni kun tiskaa astioita olisi hyvin halukas huuhtelemaan vadissa.Ainainen riita siitä ,varmalla yrittää säästää vettä.Minusta niistä ei tule puhtaita ja saan melkein pestä ja huuhdella uudestaan.
loytaa sailytyspaikka sille pesuvadille. En myoskaan pese pyykkiani pesulaudalla.
Ei siihen huuhteluveteen mitään merkittäviä määriä saippuajäämiä jää, kun ei lappaa astioiden mukana tiskivettä ja vaahtoa. Ja käyttää tiskivedessä riittävän vähän eli annosteluohjeen mukaisesti tiskiainetta. Ja mikä estää vaihtamasta vettä välillä?
Itse huuhtelin aina vadissa, kun ei ollut vielä tiskikonetta
astioihin jää pesuainejäämiä. Siksi huuhtelen juoksevan veden alla.
Tosin en ole tuossa ketjussa vastaillut. Mutta olisihan se toinen iso allas kiva, jotta sinne saisi lastata pestyt. Tiskipöydällä kuitenkin odottaa vielä likaisia, niin siihen ei ainakaan heti mahdu ne tiskatutkin.
olis hullua ottaa astiat kesken ohjelman vatiin huuhdeltaviksi