Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette käytä pesuvatia tiskien huuhteluun?

Vierailija
14.02.2010 |

Siis kaikki te jotka valitatte toisessa ketjussa yhdestä tiskialtaasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis hullua ottaa astiat kesken ohjelman vatiin huuhdeltaviksi

Vierailija
2/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen saanut itse suunnitella keittiöni ja siellä on ne 2 allasta, jotka halusin??? Siellä mitään valiteta vaan vertaillaan kokemuksia. Sitäpaitsi minusta on järjetöntä kastella taso (kyllä, väistämättä roiskuu kyllä tiskipuuhissa) jos voin valita kunnon tiskipöydänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

astioihin jää pesuainejäämiä. Siksi huuhtelen juoksevan veden alla.

Tosin en ole tuossa ketjussa vastaillut. Mutta olisihan se toinen iso allas kiva, jotta sinne saisi lastata pestyt. Tiskipöydällä kuitenkin odottaa vielä likaisia, niin siihen ei ainakaan heti mahdu ne tiskatutkin.

Vierailija
4/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua säästää vettä sillä kustannuksella, että astioihin jää pesuainejäämiä. Siksi huuhtelen juoksevan veden alla.

Täällä toinen joka ajattelee samoin!!

Vierailija
5/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin ei ollut juoksevaa vettä. Näin toimitaan myös vanhempieni kesämökillä, joka vanha, sähkötön talo, jossa vedet kannetaan sisään ja ulos. Tosin eihän kukaan estä sitä käyttämästä juoksevan veden asunnoissakaan. (Suomi on vapaa maa.)

Vierailija
6/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi allasta ,mieheni kun tiskaa astioita olisi hyvin halukas huuhtelemaan vadissa.Ainainen riita siitä ,varmalla yrittää säästää vettä.Minusta niistä ei tule puhtaita ja saan melkein pestä ja huuhdella uudestaan.

Vierailija
7/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loytaa sailytyspaikka sille pesuvadille. En myoskaan pese pyykkiani pesulaudalla.

Vierailija
8/8 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen huuhteluveteen mitään merkittäviä määriä saippuajäämiä jää, kun ei lappaa astioiden mukana tiskivettä ja vaahtoa. Ja käyttää tiskivedessä riittävän vähän eli annosteluohjeen mukaisesti tiskiainetta. Ja mikä estää vaihtamasta vettä välillä?

Itse huuhtelin aina vadissa, kun ei ollut vielä tiskikonetta

astioihin jää pesuainejäämiä. Siksi huuhtelen juoksevan veden alla.

Tosin en ole tuossa ketjussa vastaillut. Mutta olisihan se toinen iso allas kiva, jotta sinne saisi lastata pestyt. Tiskipöydällä kuitenkin odottaa vielä likaisia, niin siihen ei ainakaan heti mahdu ne tiskatutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi