Mulla vaihdettiin vauvana pää.
Muistan sen vieläkin elävästi. lääkäri laittoi minut isolle puiselle hoitopöydälle, jonka yläpuolella oli paljon laatikoita. Lääkäri availi laatikoita ja otti sitten yhdestä laatikosta pään ja laittoi sen minulle. Sitä en tiedä miksi pää vaihdettiin. Miten voi muistaa asioita niin selvästi?
Kommentit (14)
hoitovirhe taitaa olla vanhentunut, vai vanhako olet nyt?
taas sidottiin seinään kiinni kun annettiin rokotusta..
oli kellarissa. mutta huone oli silti valoisa. Päätä ei mitenkään ommeltu kiinni vaan vaihto tehtiin kuin ilmasta. Mitää arpia ei ole.
Pääni vaihdettiin väärään vartaloon. Muistan tämän aina. Äitini selitti että isä tahtoi tytön.
Onneksi joku osaaa viihdyttää muita! :DD
Tai nykyisin oikeammin nainen. ap
Pääni vaihdettiin väärään vartaloon. Muistan tämän aina. Äitini selitti että isä tahtoi tytön.
muistot muistellaan kokoajan uudelleen ja ne voivat muuttua. valokuva tms voi muokata mielikuvaa menneestä, samoin joku elokuva tms. Ymmärtäisin, jos muistaisit kuinka kurkit ensikerran puskasta ja kiljaisten sinut vedettäisiin valoon, mutta pään vaihto on outoa koska missä vaiheessa muistaisit ennen ja missä vaiheessa jälkeen tilanteen?
Jos oot ihan tosissasi, kannattaa avata nopsasti puhelinluettelo, katsoa kohdasta "psykiatri" ja soittaa äkkiä siihen numeroon.
tai sitten hän on psykoottinen. Ap:n kannattanee hakeutua psykiatriseen hoitoon, mikäli uskoo tosissaan, että hänelle on vaihdettu pää (näitäkin tapauksia olen hoitanut useampia).
mutta mulle laitettiin pippeli, vaikka olisin halunnut pimpin.
Siis siinä joka oli alunperin ja joka näki sen laatikoiden availun. Ja tämä nykyinen pää sitten muistaisi siitä vaihdosta eteenpäin?
syyn siihen päänvaihtoon? Vai olikohan se jotenkin salainen operaatio?